جزئیات مطلب

۴ مهر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

تاریخچه کوله پشتی های مدرن و امروزی

نگاهی بر تاریخچه کوله پشتی دانشجویی و دانش آموزی که این روزها استفاده می شوند

تاریخچه کوله پشتی های مدرن و امروزی

تاریخچه مختصر از کوله پشتی های مدرن

کوله پشتی برای بسیاری از افراد از جمله کارمندان حرفه ایی ، دانش آموزان ، دانشجویان و مسافران بیشتر کاربرد دارد . اولین بار کوله پشتی در 44 سال پیش اختراع شد و تغییرات زیادی به مرور زمان به وجود آمد .
کوله پشتی ها اغلب برای دانشجویان کاربرد دارد و به وسیله آن وسایل ها و کتاب های خود را حمل می کنند که به این دلیل دیگر لازم به استفاده از دیگر وسایل نیست که به کمک آن بتوانند آنرا حمل کنند .
در سال 1938 ، زمانی که جری در خارج از منزل اولین کوله پشتی خود را با یک زیپ اختراع کرد که بعداً برای پیاده روی ، پیک نیک و تفریحات سالم کوهستانی استفاده می شد و چند سال بعد از این که اختراع شد برای داشجویان مورد کاربرد قرار گرفت بطوری که همگان از آن استفاده میکردند .
همان گونه که می دانید امروزه در طراحی ساک و چمدان و کوله پشتی پیشرفت زیادی کرده ایم و دیگر همانند دهه های قبل از ساک و چمدان های سنگینی که برای حمل آن افرادی را استخدام میکردیم ، نیستیم و همه چیز دگرگون شده است
کوله پشتی
کوله پشتی دانشجویی
در حال حاضر ، مدارس بر رو ابزارهای دیجیتال مانور میدهند و از آنها استفاده میکنند و طراحان کوله پشتی به این منظور در طراحی خود موارد و نکته های خاصی برای جایگذاری وسایل دیجیتال در کوله پشتی ها استفاده کرده اند تا برای حمل لپ تاپ نیاز به دو کیف و کوله پشتی نداشته باشید
برای این منظور طراحان در طراحی کوله پشتی ها از قسمتی به عنوان نگه دارنده و محافظط کوله پشتی استفاده می کنند که این قسمت بر اساس سایز های مختلف مانیتور لپ تاپ تعیین می شود و یا حتی جایی را برای نگه داشتن Powerbankها و دیگر وسایل دیجیتال را در نظر میگیرند .
هدف از ایجاد تغییرات در کوله پشتی ها به مرور زمان راحتی مخاطبین می باشد که بتوانند از کوله پشتی های خود بخوبی استفاده کنند و بتوانند تمام وسایل ضروری خود را در حین سفر در آن قرار دهند و هیچ نگرانی برای کمبود جا نداشته باشند.
شرکت ایران دلسی نیز به این منظور برای مخاطبین انواع مختلفی سایت را طراحی کرده اند با چندین نوع کاربرد که می تواند برای هر شخصی با هر کاربردی که دارد مناسب باشد و بتواند تمام وسایل خود را در آن جایگذاری نماید.

منبع : ایران دلسی