جزئیات مطلب

۳ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ ارزان قیمت

زمانی که تصمیم به خرید یک کیف لپ تاپ می گیرید ممکن است اطلاعاتی در رابطه با ویژگی هایی که یک کیف مناسب باید دارا باشد نداشته باشید و تنها به ظاهر کیف و قیمت آن توجه کنید. درست است که ظاهر و قیمت هر محصول معیار های بسیار مهمی در انتخاب به شمار می رود ولی به یاد داشته باشید که این معیار ها به تنهائی کافی نیستند .بلکه باید به جنس محصول خریداری شده و ایضاً به کیفیت ، جادار بودن، داشتن قابلیت های مختلف ، متناسب بودن اندازه کیف با سایز لپ تاپ ، وزن محصول و ایمنی آن نیز توجه کنید .

کیف لپ تاپ ارزان قیمت

اگر می خواهید محصولی خریداری کنید که تمامی این ویژگی های گفته شده را به همراه چندین آپشن دیگر به صورت یکجا داشته باشد با ما همراه باشید زیرا قصد داریم در ادامه به معرفی سه مورداز بهترین کیف های برند مشهور دلسی بپردازیم . این برند با سابقه ای چندین ساله امتحان خود را در زمینه طراحی و تولید انواع مختلف کیف را پس داده است.

اگر می خواهید با انواع مختلف و متنوع کیف های تولید شده توسط برند دلسی آشنا شده و خریداری نمائید به سایت ایران دلسی که نمایندگی برند مشهور دلسی را در ایران دارا می باشد ، مراجعه کنید و پس از بررسی محصولات به سادگی محصول مورد نظر خود را سفارش دهید.


خب بپردازیم به معرفی سه مدل زیبا از کیف های لپ تاپ عرضه شده توسط برند دلسی:


کیف لپ تاپ دلسی مدل Villette


اولین مدلی که می خواهیم در رابطه با آن توضیحاتی را خدمت شما رائه نمائیم کیف لپ تاپ دلسی مدل Villette می باشد. این کیف به دلیلداشتن وزن بسیار سبک و جنس مقاوم و همچنین قیمتی متناسب با کیفیت ، همواره مورد توجه خریداران قرار می گیرد. ویژگی های خوبی که این محصول دارد شامل موارد زیر می باشد:

• کیف لپ تاپ دلسی مدل Villette در ابعاد 14 * 43 * 34 سانتی ‌متر و جهت جابه جایی و محافظت از لپ تاپ های 15.6 اینچی مورد استفاده قرار می گیرد.

• وزن بسیار سبک : این محصول تنها 700 گرم وزن دارد و این وزن برای کیفی با ابعاد ذکر شده وزن ایده آل و خوبی به حساب می آید.

• جنس این مدل کیف لپ تاپ برند دلسی Polyester 300 deniers است. پلی‌استر پارچه‌ای است که از الیاف مصنوعی ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر فشار و حرارت دارد، جذب آب آن پایین بوده و همچنین دارای خاصیت ضد چروک بودن نیز هست.

• در قسمت داخلی کیف لپ تاپ دلسی مدل Villette دو عدد بند کشی نیز تعبیه شده است که هدف از تعبیه آنها ثابت نگاه داشته شدن لپ تاپ در داخل کیف است. قسمت داخلی کیف از پارچه‌ای مقاوم تهیه شده و دارای دوختی استاندارد و دقیق می باشد .

علاوه بر این موارد زیپ‌های به کار رفته در این کیف، زیپ‌هایی با دوام و از نوع دوطرفه هستند.

• حجم خارجی این مدل 20 لیتر بوده و به صورت دو تبله طراحی شده است .

• قابلیت حمل بر روی شانه و نیز حمل به صورت دستی از جمله دیگر کوئن های مثبت این محصول به حساب می آید.

• امکان نصب بر روی دسته چمدان هم دیگر ویژگی پر کاربرد این مدل کیف می باشد.

شرکت دلسی جهت ضمانت کیفیت کیف لپ تاپ دلسی مدل Villette برای آن گارانتی بین المللی 2 ساله ای را نیز در نظر گرفته است.


کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande


مدل دیگری که می توان به آن اشاره کرد کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande می باشد. شاید شما نیز مانند خیلی از افراد مِن جمله محصلین ، دانشجویان و یا شاغلینی باشید که نیاز دارند وسایل شخصی خود مثل کتاب، لپ تاپ ، گوشی و... را در طول روز بیرون از منزل با خود به همراه داشته باشند. اگر کیف جادار و مناسبی انتخاب نکرده باشید حمل این وسائل کار ساده ای نخواهد بود ولی نگران نباشید کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande می تواند به سادگی این مشکل شما را بر طرف کند .

کیف-دستی-اپ-تاپ-دلسی

از جمله ویژگی هایی که در معرفی این محصول می توان به آن ها اشاره کرد عبارت است از :

• وزن بسیار سبک کیف : این کیف دارای 600 گرم وزن می باشد.

• ابعاد کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande 9 * 41 * 30 سانتی ‌متر بوده و برای لپ تاپ های سایز 15.6 اینچی مناسب هستند .

• حجم خارجی این محصول 11 لیتر بوده و به صورت یک تبله کار شده است .

• در طراحی داخلی این محصول برای لپ تاپ ، وسایل جانبی و نیز سایر وسائلی که فرد نیاز دارد که در طول روز با خود به همراه داشته باشد محل های جداگانه ای تعبیه شده است و شما می توانید به راحتی و به صورت کاملا منظم وسایل خود را در داخل این کیف قرار دهید.

• جنس این محصول از Polyester –polyamide می باشد.

• امکان حمل رو دوشی و نیز نصب بر روی دسته چمدان نیز از دیگر ویژگی های این محصول زیبا به شمار می رود.

• ولی نکته ای که مهم است قیمت بسیار مناسب و مقرون به صرفه این محصول می باشد و شما می توانید با مراجعه به سایت ایران دلسی این محصول زیبا را سفارش دهید.

برند دلسی جهت تضمین کیفیت این مدل از کیف های خود ضمانت دو ساله بین المللی ای را در نظر گرفته است.


کیف لپ تاپ دلسی مدل PARVIS PLUS


کیف-دستی-لپ-تاپ-دلسی-مدل-parvis



مورد آخری که در این بخش می خواهیم معرفی نمائیم کیف لپ تاپ دلسی مدل PARVIS PLUS می باشد .

موارد گفته شده در زیر از جمله ویژگی های بارز این کیف به حساب می آیند.

• این محصول در ابعاد 26 * 35.5 * 6 سانتی ‌متر تولید شده و برای لپ تاپ های 15.6 اینچی بهترین گزینه می باشد.

• وزن فوق العاده سبک

• قابلیت حمل به صورت رودوشی و دستی

• قابلیت نصب بر روی دسته چمدان

• جنس پلی استر و نیز طراحی به صورت یک تبله

لازم به ذکر است برند دلسی برای این محصول خود نیز ضمانت 3 ساله ی بین المللی در نظر گرفته است که این نکته خود به تنهائی گواهی بر کیفیت عالی این مدل می باشد.

شما می توانید جهت خرید کیف لپ تاپ دلسی و نیز مشاهده مدل های دیگر به سایت ایران دلسی مراجعه نمائید.

منبع : ایران دلسی