جزئیات مطلب

۳ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ با قیمت مناسب

امروزه یکی از اصلی ترین نیازهای ضروری هر دانشجو یا کارمندی ، داشتن یک لپ‌ تاپ و استفاده از آن است. اگر شما نیز یک دانشجو،پزشک ، مهندس ، حسابدار و یا یک بیزینسمن باشید به طور حتم جهت پیشبرد امور کاری و یا تحصیلیتان و ارتباط راحت تر و بهتر با دنیای اطراف خود به یک لپ‌تاپ نیاز دارید. اما لپ تاپ ها دستگاه هایی تقریبا سنگین وزن ، بزرگ ، حساس و آسیب پذیرهستند و قطعا قیمت بالایی نیز دارند و در صورتی که به درستی مورد مراقبت و حفاظت قرار نگیرند دچار خرابی و آسیب می شوند .

کیف لپ تاپ با قیمت مناسب

اصلی ترین کاری که برای حفاظت از لپ تاپ ها باید انجام دهید ، تهیه یک کیف مناسب و استاندارد جهت نگهداری و جا به جائی آن است . ولی ممکن است در انتخاب کیف مناسب تجربه ای نداشته باشید و در انتخاب کیف مورد نیازتان دچار اشتباه شوید .

زمانی که لپ تاپ ها به بازار آمدند همزمان با آن کیف هائی نیز برای حمل و نگهداری آن ها وارد بازار شدند . در ابتدا تنها ملاک هایی که جهت انتخاب یک کیف مناسب مطرح بود به انتخاب رنگ و اندازه کیف ها محدود شده بود . ولی امروزه با پیدایش کیف های متنوع و با کاربرد های مختلف در بازار انتخاب نیز سخت شده و وجود برخی برند های فیک نیز سختی کار انتخاب کیف مناسب برای لپ تاپ را صد چندان کرده اند .

در این زمینه پیشنهاد ما خرید از یک برند مشهور و با اصالت ، یعنی همان برند دلسی است .شما می توانید با مراجعه به سایت ایران دلسی و مشاهده تصاویر و مشخصات محصولات متنوع این برند ، کیف مد نظرتان را یافته و با خیالی راحت خریداری کنید ، زیرا کلیه کیف های عرضه شده در این سایت ، برند اصل بوده دارای گارانتی بین المللی 2 الی10 ساله هستند.

در ادامه این مطلب می خواهیم به معرفی و بررسی دو نمونه از محصولات زیبای این برند که قیمت مناسبی نیز دارند بپردازیم .لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.


کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis


یکی از کیف های با کیفیت و جادار برند دلسی کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis می باشد . این کیف با وجود داشتن ویژگی های خوب فراوان قیمت بسیار مناسبی دارد و افراد با وضعیت مالی متوسط نیز می توانند به راحتی این کیف را خریداری کرده و از آپشن های خوب آن بهره ببرند.

از جمله خصوصیات این محصول عبارت است از :

  • وزن 500گرمی این کیف ، همانطور که می دانیم یکی از اصلی ترین ملاک انتخاب کیف، وزن آن است زیرا خود دستگاه لپ تاپ وزن زیادی دارد و اگر در کنار آن وزن کیف نیز زیاد باشد حمل آن بسیار سخت می شود.کیف-دستی-لپ-تاپ-دلسی-مدل-parvis
  • این محصول در ابعاد 9 * 41 * 30 سانتی ‌متر تولید شده و برای لپ تاپ های 15.6 اینچی مورد استفاده قرار می گیرد .
  • حجم خارجی این مدل از کیف های دلسی 11 لیتر بوده و طراحی آن به شکل یک تبله می باشد.
  • کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis از جنس polyester_polyamide دوخته شده است و همین امر موجب شده است که به عنوان کیفی با کیفیت و مقاوم شناخته شود .
  • دیگر ویژگی های این محصول قابلیت اتصال آن به دسته چمدان است و به این ترتیب در سفر ها خیال شما از بابت سلامت لپ تاپتان راحت خواهد بود .
  • آپشن دیگر این محصول قابلیت حمل آن بر روی شانه و نیز به صورت دستی می باشد .
  • بخش داخلی این کیف به صورت کاملا اصولی طراحی شده و برای تمامی وسایلی که شما در داخل کیف قرار خواهید داد مکان های مخصوصی تعبیه شده است و نیز یک کاور محافظ نیز جهت حفظ ایمنی لپ تاپ در داخل این کیف تعبیه شده است.

در کنار موارد ذکر شده در بالا، برند دلسی با در نظر گرفتن گارانتی بین المللی 2 ساله ، کیفیت محصول خود را تضمین کرده است.


کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande


دیگر کیفی که به بررسی آن خواهیم پرداخت ،کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande می باشد . این کیف نیز مانند مدل قبلی دارای قیمتی مناسب و ارزان می باشد . کیفیت بالای این محصول در کنار قیمت مناسب آن ،این مدل کیف را به یکی از پر طرفدار ترین کیف های برند دلسی تبدیل کرده است.

در زیر به چند مورد از خصوصیات خوب و قابل توجه این محصول اشاره می کنیم.کیف-دستی-اپ-تاپ-دلسی

  • ابعاد این محصول زیبا 9 * 41 * 30 سانتی;متر می باشد و با داشتن حجم خارجی 11 لیتری این کیف به عنوان یکی از محصولات خوب و نیز جادار برند دلسی شناخته می شود .
  • وزن مناسب این کیف یکی دیگر از آپشن های فوق العاده آن محسوب می شود ، این کیف تنها 600 گرم وزن دارد که با توجه به ابعاد و کاربری آن ، وزن فوق العاده ای است .
  • قابلیت اتصال به دسته چمدان در مسافرت ها و نیز قابلیت حمل این کیف به صورت رو دوشی و همچنین قابلیت حمل به صورت دستی از دیگر آپشن های کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande به حساب می آید .

در کنار مواردی که ذکر شد دلسی با اعطای ضمانت 2 ساله بین المللی به این محصول ،کیفیت ،دوام و کارائی آن را تضمین کرده و شما می توانید با اطمینان خاطر و با پرداخت هزینه ای مناسب و مقرون به صرفه صاحب این کیف زیبا شوید .

در پایان مجدداً یاد آوری می کنیم ، در صورتی که از آپشن های ذکر شده برای کیف های دلسی راضی بوده اید می توانید با مراجعه به سایت ایران دلسی به مشاهده و بررسی سایر محصولات خوب برند دلسی بپردازید.

منبع : ایران دلسی