جزئیات مطلب

۷ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

نکاتی در مورد انتخاب کیف لپ تاپ دخترانه که باید بدانید!

کیف لپ تاپ دخترانه باید از استاندارد بالایی برخور دار باشد. لپ تاپ وسیله ای است که هزینه زیادی برای آن مصرف شده است و باید آن را در کیفی مقاوم قرار داد که از آن محافظت کند. با توجه به این که وزن خود لپ تاپ بالا است باید به وزن کیف لپ‌ تاپ هم دقت داشت که هم سبک باشد و هم مقاوم باشد. جنس کیف لپ تاپ معمولاً چرمی ساده است و اگر شما به دنبال کیفی با کیفیت بهتر هستید باید برزنت را انتخاب کنید. همچنین کیف لپ تاپ باید ضد آب هم باشد تا آسیبی به لپ تاپ شما وارد نشود اگر کیف لپ تاپ شما چند کاره باشد که هم بتوانید آن را در دست بگیرید و هم بر روی شانه تان بگذارید دیگر خسته نمی‌ شوید.

نکاتی در مورد انتخاب کیف لپ تاپ دخترانه که باید بدانید!

برای انتخاب کیف لپ تاپ دخترانه باید طرح‌ ها و جنس‌ های متناسب را بخرید به طوری که برای دختران جذاب باشد و خلاقیت های فراوانی در آن به کار برده شده باشد. کیف لپ تاپ دخترانه در مدل ها و طرح های مختلف ساخته شده است و کیفیت های متفاوتی برای آن موجود است. همچنین کیف لپ تاپ دخترانه باید فضای بسیاری داشته باشد و دارای ضربه گیر باشد تا آسیبی به لپ‌تاپ وارد نشود.

کیف لپ تاپ دلسی مدلEsplande

این کیف لپ تاپ دارای ۲ سال گارانتی اینتر نشنال است که در ۴ رنگ ارائه می شود و وزن بسیار پایینی دارد و یک لپ تاپ ۱۵ اینچ در آن جای می‌ گیرد. این مدل کیف لپ تاپ یک تبله است و ساختاری بسیار شیک دارد. به علت وزن پایینی که دارد فرد را در حمل اذیت نمی‌ کند. در داخل آن به طوری طراحی می شود که می توان وسایل را جدا گانه قرار داد و تفکیک کرد. کیف دلسی مدلEsplandeبر روی دسته چمدان چرخ دار نصب می‌شود و راحتی حمل هنگام سفر را فراهم میکند. این کیف بند روی شانه نیز دارد و می توان آن را بر روی دوش انداخت این بند از داخل ابری است و شانه را اذیت نمیکند. کاور لپ تاپ آن ضد ضربه بوده و از لپ تاپ به خوبی محافظت میکند.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Tuileries

این مدل کیف لپ تاپ کیفیت بسیار بالایی دارد و حدود ۵ سال گارانتی اینتر نشنال دارد که خیال خریدار را از بابت آن راحت می کند و یک لپ تاپ ۱۴ اینچی در این کیف جای می‌گیرد و دارای کاور ضد ضربه است. همچنین کیف لپ تاپ دلسی مدل Tuileries وزن بسیار پایینی دارد و شما می توانید وسایل بیشتری را با خود حمل کنید. طراحی داخلی این کیف لپ تاپ تفکیک شده است و دیگر نیاز به بسته‌بندی در کیسه به طور جداگانه نیست و بسیار راحت میتوانید هر وسیله را در جای خود قرار داده و به سادگی به آن دسترسی داشته باشید. این کیف همانند دیگر کیف ها بر روی دسته چمدان نصب می شود و همچنین در صورت نیاز میتوانید از بند شانه آن استفاده کرده و کیف را روی دوش حمل نمایید. جنس کیف از پلی استر با کیفیت ساخته شده که کارایی و طول عمر بالایی دارد.

برای خرید یک کیف لپ تاپ دخترانه که همه ویژگی های مناسب یک کیف لپ تاپ مانند زیبایی، کیفیت، استاندارد بودن و جادار بودن را داشته باشد پیشنهاد ما به شما مراجعه به سایت ایران دلسی است . شما میتوانید در این سایت با تنوع عظیمی از انواع کیف های لپ تاپ مناسب سلیقه های مختلف روبرو شده و نوع مناسب خود را انتخاب و به راحتی درب منزل دریافت نمایید.

منبع : ایران دلسی