جزئیات مطلب

۲۹ آذر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

انتخاب یک چمدان مناسب

چگونه می توان بهترین چمدان و suitcase مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟چمدان باید بطور کلی چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انتخاب یک چمدان مناسب

چگونه می توان بهترین چمدان مورد نظر خود را انتخاب کنیم؟

زمانیکه شما تصمیم به سفر می کنید ، شاید اولین چیزی که یادش میوفتید چمدان است تا لباس ها ، وسایل مورد نیاز و.. را درون آن بگذارید و با خود حمل کنید . در این بین ممکن است این سوال در ذهن شما ایجاد شود چمدانی که قصد خریدش را دارید باید چه ویژگی هایی داشته باشد ؟ خب در این مقاله از ایران دلسی ما قصد دارین سوال شما را پاسخ دهیم . جهت اطلاع بیشتربه خواندن ادامه مطلب زیر ادامه دهید .

چمدان باید بطور کلی چه ویژگی هایی داشته باشد؟

چمدان ها باید بطور کلی از فضای مناسب کاربرد شما و یا تعداد اعضا خانواده شما انتخاب شوند و در نهایت بتوانید تمام محصولات خود را در آن جای دهید و به سفر خود ادامه دهید . چمدان ها باید چرخ های 360 درجه داشته باشند تا حرکت و کنترل آن آسان شود و اگر چمدان چرخ نداشته باشد کنترل و حمل آن بسیار سخت است و در برخی موارد حتی حمل آن نیز غیر قابل تصور خواهد بود .
خرید اینترنتی چمدان
چمدان باید از دسته هایی برای حمل و بلند کردن راحت داشته باشد و اغلب بر روی چمدان ها 2 دسته محکم تعبیه می شود که یکی در قسمت عمودی و دیگری در قسمت افقی قرار داده می شود .
جنس چمدان ها به دو دسته سخت و نرم تقسیم بندی می شوند که در چمدان های سفت و سخت از موادی مانند پلی پروپیلن و پلی کربنات ساخته می شود و برای دسته دوم اغلب از موادی مانند میکرو فیبر، چرم مقاوم ، نایلون، PVC یا پلی استر استفاده می شود .
همچنین چمدان هایی که دارای جنس نرم هستند فضای داخلی آنها نسبت به چمدان هایی که جنس داخلی آنها سفت و سخت است ، حدودا 20 درصد بیشتر است و می توانید وسایل بیشتری را داخل ان جای دهید و این نوع چمدان ها در صورتی مناسب هستند که شما با خودروی شخصی خود مسافرت می روید برای خرید اینترنتی چمدان های مسافرتی می توان به سایت ایران دلسی مراجع کرد
چمدان

چمدان دلسی مدل Bastille Frame

آیا باید چمدان سخت انتخاب کنیم یا نرم؟

خرید چمدان نرم یا سخت بنابر استفاده شما تعیین می شود و همان گونه که در بالا گفته شد چمدان های از جنس نرم بیشتر برای مسافرت با قطلار و هواپیما و یا اینکه شما یک وسیله مهم دارید و نمی خواهید آسیبی به آن در طی سفر وارد شود مناسب است و چمدان های از جنس نرم تر برای مسافرت هایی مناسب است که با خودروی شخصی شما صورت می گیرد .
اینک با تعریف بالا می توانید می توانید به سوال خود پاسخ دهید که آیا چمدان نرم برا شما مناسب است یا سخت؟!

چمدان باید چه ابعادی داشته باشد؟

بطور کلی حمل ساک و چمدان بیشتر از 45 اینچ (مجموع طول ، عرض و ارتفاع) و چمدان بیشتر از 65 اینچ در فرودگاه ها مجاز نمی باشد و اعداد بالا نشان دهنده حد مجاز هستند پس در حین خرید چمدان به مقدار اینچ چمدان ها دقت کنید تا در فرودگاه مشکلی برای شما اتفاق نیوفتد و مجبور به کنسل بلیط پرواز نشوید .
چمدان دلسی
شرکت ایران دلسی یکی از بزرگترین برندها برای خرید ساک و چمدان هم بصورت حضوری و هم به صورت خرید اینترنتی چمدان می باشد که سعی بر تولید و عرضه محصولات معتبر و با کیفیت را دارد و تمامی محصولات از 2 تا 10 سال گارانتی برخوردار هستند و می توانید محصول مورد نظر خود را به آسانترین و ساده ترین صورت با خرید اینترنتی جلوی درب منزلتان دریافت کنید .