جزئیات مطلب

۱۳ دي ۱۳۹۶ چاپ صفحه

ویژگی های کیف لپ تاپ و انتخاب کیف لپ تاپ

ویژگی های کیف لپ تاپ و انتخاب کیف لپ تاپ مناسب و کیف های لپ تاپ کوله پشتی را در فروشگاه اینترنتی نمایندگی دلسی در ایران مشاهده کنید

ویژگی های کیف لپ تاپ و انتخاب کیف لپ تاپ

ویژگی های کیف لپ تاپ

مزیت اصلی یک لپ تاپ نسبت به دسکتاپ (کامپیوتر خانگی) قابلیت جابجایی آن است، چرا که در مورد کامپیوتر های کلاسیک به معنای واقعی کلمه، به کامپیوتر در منزل یا سر کار گره خورده است، لپ تاپ در همه جا آماده خدمت به شما می باشد، شما میتوانید بر روی میز کار، میز آشپزخانه، داخل قطار، کنار ساحل و …از لپ تاپ خود لذت ببرید.فراموش نکنید که لذت سفری امن نباید فقط برای شما باشد بلکه لپ تاپ شما نیز احتیاج به سفری راحت و امن دارد.
کیف های متنوع و گوناگونی برای انواع سلیقه ها و مدل ها و حتی مردانه و زنانه در بازار موجود است ولی نکته مهم در خرید کیف ها، مناسب بودن آن ها از هر لحاظ است. هر کیف باید چندین ملاک اصلی را داشته باشد و سپس باید فاکتورهای فرعی مانند رنگ و طراحی و مارک را مد نظر گرفت.
کیف دلسی مدل Montmartre Pro

انتخاب کیف لپ تاپ مناسب

اگر اهل سفر هستید و یا در روز زیاد به این طرف و آن طرف می روید، توصیه می کنیم از کیف های کوله پشتی استفاده کنید زیرا علاوه بر این که حمل لپ تاپ با آن ها آسان تر است، می توانید وسایل جانبی بیشتری را با خود حمل کنید، اما اگر استفاده لپ تاپ شما تنها به یک سر کار رفتن ختم می شود، کیف های دستی می تواند بهترین انتخاب باشد.

انواع مختلف کیف لپ تاپ

کیف های لپ تاپی کوچک (Brifebag)

با این مدل کیف ها، افراد باید بدنبال کیفی باشندکه دارای پد مناسب و بند خوب باشد تا هنگام حمل کردن، پد روی شانه قرار گرفته و شما را اذیت نکند، همچنین باید فضای زیادی برای قرار دادن لوازم کوچک باشد. همچنین سایر ویژگی های مناسب آن می بایست شامل: داشتن جیب هایی در بیرون کیف باشد تا دسترسی آسان و سریع به موبایل و برگه های کاغذ خود داشته باشیم. عامل دیگر وزن کیف است که باید هنگام خرید به آن توجه نمود.

کیف های لپ تاپ از بالا باز شونده

این کیف ها می تواند بهترین دوست شما هنگام سفر باشد. با این نوع کیف ها می توان به لوازم و اسناد یا حتی لپ تاپ خود دسترسی سریع و آسان داشت. مهمترین آیتم برای انتخاب این کیف ها، اندازه ی لپ تاپ شماست که بتوانید با خود حمل کنید، همچنین تعداد جیب های موجود برای قراردادن لوازم جانبی و وزن کیف نیز از جمله موارد مهم انتخاب این کیف ها می باشد این کیف ها در شرایطی بسیار مناسب هستند که شما طبق عادت یا از روی امنیت بخواهید لپ تاپ خود را از کیفتان خارج کنید.
کوله پشتی دلسی مدل Adorball

کوله پشتی دلسی مدل Adorball

کیف های لپ تاپ کوله پشتی

این کیف های برای حمل لپ تاپ و سایر وسایل همراهتان بسیار راحت و آسان هستند آنها دارای فضای بسیاری بوده و دارای نوار و بند قابل تنظیم با شانه شما می باشندتا براحتی آنرا از شانه ی خود آویزان کنید. این کیف ها ضریب امنیتی بالایی دارند و شما می توانید به سلامت لپ تاپ خود را حمل کنید.

کیف های مدل پیک ها

این کیف ها برای آنهایی که به طور حرفه ای همیشه مدارک و لپ تاپ همراه دارند، می تواند مورد خوبی باشد. این کیف ها دارای ظاهر عمومی تری بوده و بدون اینکه جلب توجهی به دیگران کنید که چه چیزی ممکن است داخل آن باشد، مورد استفاده قرار گیرد.

کیف لپ تاپ های لوله ای (غلتان)

این کیف ها دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی بوده و براحتی استفاده می شوند، بویژه که در فرودگاه یا ایستگاههای را ه آهن کارایی بیشتری دارند. وقتی مجبورید خیلی سریع حرکت کنید و نمی خواهید وسایل همراهتان ضربه خورده و کمتر تکان شدید بخورند. از این کیف ها استفاده کنید.
کیف لپتاپ دلسی مدل Tuileries

کیف دلسی مدل Tuileries

کیف لپ تاپ مخصوص خانم ها

خواه نیاز به خریدیک کیف لپ تاپ جدید برای خود باشید و یا بخواهید به کسی هدیه بدهید، چراکیفی را انتخاب نمی کنید که بیانگر خصوصیات و شخصیت فرد مورد نظرتان باشد؟ کیف های مخصوص خانم ها دارای جاهای امن بیشتری برای قراردادن لپ تاپ هستند. پس سعی کنید از این کیف ها که کاربردهای بیشتری دارند، خریداری نمائید. کیف لپ تاپ های مخصوص آقایان 96 افراد دایماً در حال سفر، بویژه آقایان ، نیازمندند که لپ تاپ خود را به خوبی مراقبت و حفاظت کنند. لذا انتخاب این کیف برای امنیت و جای بیشتر ضروری می باشد.

کيف لپ تاپ هاي مخصوص آقايان

افراد دايماً در حال سفر، بويژه آقايان ، نيازمندند که لپ تاپ خود را به خوبي مراقبت و حفاظت کنند. لذا انتخاب اين کيف براي امنيت و جاي بيشتر ضروري مي باشد.

کیس

کیس برای لوازم جانبی لپ تاپ، همچنین در بسیاری از موارد تحت نام ” دیپلمات ” شناخته میشود، یک کیف صاف و محکم تولید شده از مواد سخت (آلومینیوم، پلاستیک، کاچو و ….)، اگر شما تکنولوژی و استحکام را ترجیح میدهید این نوع محافظ برای لپ تاپ بهترین انتخاب است، هم از نظر سخت بودن بدنه بسیار در مقابل ضربه مقاوم است هم به علت داشتن رمز و قفل کمتر دزدی حاضر به دزدیدن اموال شما میشود.

منبع : ایران دلسی