جزئیات مطلب

۱۸ دي ۱۳۹۶ چاپ صفحه

خصوصیات کیف لپ تاپ

سایز کیف لپ تاپ و جنس و وزن و بند کیف و کوله لپ‌تاپ

خصوصیات کیف لپ تاپ

خصوصیات کیف لپ تاپ

سایز کیف لپ تاپ

اولین و مهمترین مورد سایز کیف لپ تاپ است. سایز لپ تاپ های استاندارد بین 8.9 اینچ تا 27 اینچ است. کیف لپ‌تاپ باید کمی بزرگ‌تر از لپ‌تاپ باشد تا کیف به راحتی درون آن جای بگیرد. اما اگر کیف خیلی بزرگ‌تر از لپ‌تاپ باشد، در هنگام راه رفتن، لپ‌تاپ درون کیف حرکت می‌کند و این امر ممکن است باعث آسیب آن شود.

جنس

کیف لپ تاپ های امروزی جنس های مختلفی چون چرم، پلیمرهای نایلونی، برزنت و …دارد، افرادی که فرم لباسی رسمی دارند و به شیک بودن خود اهمیت می دهند می توانند به سراغ کیفهای چرمی دستی بروند اما اگر تیپ شما اسپرت است توصیه ما خرید کیفی از جنس برزنت است.بهترین تولید کننده های کوله لپ تاپ در جهان نیز از این نوع پارچه برای تهیه محصولاتشان استفاده می کنند.البته دقت کنید که کیف شما با هر جنسی که باشد باید از لپ تاپ در مقابل ضربه های ناگهانیکوچک و بزرگ و رطوبت محافظت کند.
پس دقت کنید درون کیف لایه های محافظتی از لپ تاپ (ابری و اسفنجی) وجود داشته باشد.هر قدر که این لایه ها ضخیم تر و گسترده تر باشد مقاومت کیف در مقابل خطرات ناگهانی بیشتر است.
خرید کیف لپ تاپ

کیف دلسی مدل Bellecour

وزن

یکی از مهم ترین مواردی که در انتخاب کیف لپ تاپ باید به آن دقتکنید، وزن مناسب است زیرا لپ تاپ ها خود به اندازه کافی سنگین هستند پس بهتر است کیفی را انتخاب کنید که سبک باشد.

بند کیف و کوله لپ‌تاپ

کیف لپ تاپ باید حمل آن را برای ما آسان کند، نه اینکه خودش بر دوش ما باری اضافه کند. بندهای کیف در این زمینه نقش مهمی دارند. بنابراین هر کیف بندداری مناسب حمل لپ تاپ نیست.
بند کیف و کوله لپ‌تاپ باید پهن و از جنس اسفنج نرم و بادوام باشد. این باعث می‌شود وزن لپ‌تاپ به شانه‌ها و کمر فشار کمتری وارد کند. طول بندها باید قابل تغییر باشد تا بتوان آن را بر اساس قد فرد تنظیم کرد.
کیف لپ‌تاپ باید یک دسته کوچک داشته باشد تا در جاهایی مثل فرودگاه و ترمینال، بتوان آن را مانند کیف دستی حمل کرد. البته اگر زیاد سفر می‌کنید، می‌توانید از کیف‌های لپ‌تاپ سفری استفاده کنید. این کیف‌ها یک دسته کشویی در بالا و ۲ چرخ کوچک در زیر کیف دارند و مانند چمدان حمل می‌شوند.
البته برای آن دسته از افرادی که پیوسته در سفرند، کیف های لپ تاپ مسافرتی انتخاب مناسبتری است. این کیفها با یک دسته کشویی در بالا و 2 چرخ کوچک در پایین و در واقع مانند چمدان عمل میکنند.

منبع : ایران دلسی