جزئیات مطلب

۲۵ دي ۱۳۹۶ چاپ صفحه

چمدان خلبانی

تفاوت چمدان خلبانی های ارزان و چمدان خلبانی برند

چمدان خلبانی

چمدان خلبانی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی مردم بیشتر به سفر میروند زیرا با وجود وسایل نقلیه راحت و سریع مانند هواپیما سفر ها بسیار راحت تر از قبل شده است .همچنین مهمان داران و خلبانان و خدمه هواپیما نیز وقتی مسافران را جا به جا میکنند خود آنها نیز برای تفریح و گشت و گذار به آن شهر یا کشور نیز میروند به همین منظور علاقه دارند در طول سفر وسایل شخصی خود را باخود حمل کنند و در صورت لزوم و احتیاج از آنها استفاده کنند.با این وجود می شود گفت که خدمه هواپیما به چمدانی نیاز دارند تا بتواند وسایل آنهارا به خوبی در خود جای دهد و سایلی مانند لپ تاپ ، البسه ، شارژر و ... و دسترسی به وسایلی که این رو ها جزء الزامات محسوب می شنود.
چمدان خلبانی
این آخر باکلاسی است که در یک پرواز هوایی، بقیه مسافرها شما را با خلبان شیک‌پوش اشتباه بگیرند؛ آن هم تنها به خاطر چمدان خلبانی شیکی که در دست گرفته‌اید. نمونه ساده و ایرانی این کیف‌ های سفت و مکعبی‌شکل، واقعا از یک کیف هم ارزان‌تر است؛ فقط 20هزار تومان اما مدل‌های خارجی آنها، با طراحی زیبا، تلفیقی از چمدان، کیف و ساک است و امکانات چرخ و دسته‌ کشنده و... هم ویژگی‌های خاص اینهاست که قیمتی در حدود قیمت چمدان‌های تک‌نفره دارند.
مزیت ویژه این وسیله سفر، برای کسانی است که بیشتر از طریق دالان‌های هوایی سفر می‌کنند. طراحی چمدان خلبانی طوری است که با خیال راحت می‌شود آن را داخل هواپیما برد و در قسمت وسایل جاسازی کرد.
شرکت ایران دلسی برای اینکه این مشکل خدمه هواپیما را حل کند توانسته چمدان مناسبی را مخصوص خلبانان را در مدلهای مختلفی طراحی کند این چمدان زیبا جادار و البته سبک که فضای زیادی را اشغال نمیکند مورد علاقه ی بسیار از کسانی که زیاد به مسافرت میروند نیز قرار گرفته ایران دلسی آنقدر از این چمدان ها مطمئن بوده که در هنگام خرید چمدان خلبانی آن ها را بین 2 تا 10 سال ضمانت می کند.

منبع : ایران دلسی