جزئیات مطلب

۳ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ دخترانه

یکی از مهمترین مسائلی که پس از خرید لپ تاپ با آن موجه می شویم تهیه کیفی مناسب برای آن است . کیف انتخاب شده با دارای ویژگی هایی باشد که بتواند علاوه بر اینکه وظیفه خود را که همان حفاظت از لپ تاپ است ؛را به خوبی انجام دهد، همچنین در کنار آن مورد پسند استفاده کنند نیز قرار گیرد.

کیف لپ تاپ دخترانه

یکی از مشکلاتی که اغلب خانواده ها با آن رو به رو می شوند خرید کیف لپ تاپ مناسب برای فرزندانشان می باشد . زیرا اکثر کیف هایی که مخصوص لپ تاپ طراحی و تولید می شوند به گونه ای هستند که نظر افراد با سنین پایین تر را به خود جلب نمی کنند و در طراحی آنها اغلب نظر و سلیقه ی بزرگسالان در نظر گرفته می شود.

برند دلسی نیز به این دغدغه خانواده ها فکر کرده است و با طراحی زیبا و هوشمندانه طراحان خود ،توانسته کیف های لپ تاپی را ویژه دختر خانم های مشکل پسند طراحی کند .

اگر شما نیز به دنبال خرید کیفی زیبا برای لپ تاپ دخترتان هستید حتما تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید . زیرا می خواهیم دو نمونهاز کیف های لپ تاپ زیبا ،با کیفیت ،سبک و جادار از برند مشهور دلسی را خدمتتان معرفی کنیم .

کیف دلسی مدل Esplande

کیف دلسی مدل Esplande از لحاظ طراحی و تولید یکی از زیباترین کیف های برند دلسی می باشد که به دلیل این زیبائی و نیز کیفیت بالای آن همواره مورد پسند دختر خانم ها قرار می گیرد . ازجمله آپشن های خوبی که در این محصول به چشم می خورد می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • وزن این محصول بسیار سبک می باشد و فقط 600گرم وزن دارد و از این رو حمل این کیف برای خانم های جوان بسیار ساده می باشد.
  • این کیف در ابعاد 9 * 41 * 30 سانتی ‌متر طراحی شده و ویژه ی لپ تاپ های 15.6 اینچی می باشد.
  • حجم خارجی این محصول 11 لیتر بوده و به صورت یک تبله طراحی شده است.
  • جادار بودن این کیف زیبا از دیگر خصوصیات خوب آن به شمار می رود به صورتی که شما می توانید علاوه بر لپ تاپ و وسایل جانبی آن ، سایر وسایلی را هم که در طول روز به آنها نیاز پیدا خواهید کرد را نیز به صورت کاملا مرتب و تفکیک شده در داخل این کیف جا کنید .
  • شما می توانید این محصول را به دو شکل دستی و رودوشی حمل نمائید که این ویژگی باعث می شود فرد در مسافت های طولانی دچار خستگی نشود.
  • قابلیت نصب بر روی دسته چمدان های چرخدار و نیز داشتن کاور محافظ برای لپ تاپ ، از دیگر ویژگی های این کیف می باشد.

شرکت دلسی برای این محصول زیبای خود گارانتی 2 ساله بین المللی نیز در نظر گرفته است که تاریخ این گارانتی از زمان خرید کیف شروع می شود.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Tuileries

یکی دیگر از کیف های لپ تاپی که برند دلسی جهت استفاده دختر خانم های جوان در نظر گرفته است کیف لپ تاپ دلسی مدل Tuileries می باشد . این کیف زیبا بسیار جادار بوده و می تواند تمامی نیاز ها و خواسته های فرد از یک کیف لپ تاپ را به خوبی برآورده کند از جمله خصوصیاتی که در معرفی این محصول می توانیم به آن ها اشاره کنیم عبارت است از:

  • وزن بسیار کم این محصول ،به طوری که این کیف فقط نیم کیلوگرم وزن دارد و از این جهت فشاری را بر روی فرد حمل کننده وارد نمی کند.
  • این کیف در ابعاد 9 * 38 * 35 سانتی ‌متر تولید شده است و برای لپ تاپ های 14 اینچی انتخاب بسیار مناسبی به حساب می آید.
  • حجم خارجی این مدل 8 لیتر بوده و به صورت تک تبله طراحی شده است .
  • کیف لپ تاپ دلسی مدل Tuileries از جنس Polyester 300 deniers تولید شده است و به همین علت است که در عین سبکی بسیار با دوام است . این کیف در مقابل سایدگی و نیز رطوبت بسیار مقاوم می باشد.
  • قابلیت حمل بر روی شانه و قابلیت نصب بر روی دسته چمدان در مسافرت ها نیز از جمله دیگر ویژگی هایی است که می توان به آن ها اشاره کرد .
  • در این محصول زیبا جهت محافظت بهتر از لپ تاپ شما کاور محافظتی نیز تعبیه شده است و شما می توانید با قرار دادن لپ تاپ خود در داخل این کاور آن را از ضربه و خطر واژگون شدن نجات دهید .
  • کیفیت بسیار بالای این محصول نیز غیر قابل اغماض می باشد به طوری که شرکت دلسی جهت تضمین کیفیت کیف لپ تاپ دلسی مدل Tuileries و نیز اطمینان خاطر مشتریان خود برای این محصول ضمانت 5 ساله بین المللی در نظر گرفته است.

اگر از محصولاتی که در بالا معرفی شد خوشتان آمده است و یا اگر خواهان آشنایی با سایر تولیدات برند دلسی هستید می توانید به سایت ایران دلسی که نمایندگی برند بزرگ دلسی در ایران را بر عهده دارد مراجعه فرمائید و پس از مشاهده و بررسی انواع محصولات عرضه شده در این سایت ، بهترین محصول را بر اساس سلیقه و نیاز خود خریداری نمائید.

به یاد داشته باشید که هنگام خرید کیفی مناسب برای لپ تاپ خود علاوه بر زیبائی و قیمت به ویژگی های بیشتری نیز باید توجه کنید .

زیرا اگر محصولی که خریداری می کنید طبق استاندارد های پزشکی طراحی نشده باشد ممکن است در دراز مدت آسیب های جدی را بر جسم شما وارد کند . برای اینکه سلامت خود و فرزندان خود را به خطر نیندازید پیشنهاد می کنم هنگام خرید کیف به اصالت محصول نیز توجه کنید و خرید خود را از یک برند مشهور انجام دهید تا بهترین نتیجه را از این خرید کسب کنید.

منبع : ایران دلسی