جزئیات مطلب

۸ آذر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

کشف داستان Delsey

برند Delsey در سال 1946 توسط برادران Seynhaeve و Emile Delhaye پایه گذاری شد برند Delsey در سال 1946 توسط برادران Seynhaeve و Emile Delhaye پایه گذاری شد

کشف داستان Delsey

کشف داستان Delsey

برند Delsey در سال 1946 توسط برادران Seynhaeve و Emile Delhaye پایه گذاری شد. در ابتدا Delsey جلدهای چرمی برای دوربین ها تهیه می کرد. در سال 1970 اولین سری کیفهای محکم Delsey به بازار عرضه شد.
Delsey نتیجه یک ایده خلاقانه و به خاطر پاسخ گویی به تغییرات شدید در دنیا به وجود آمد. این برند توانست خود را با نیازهای مردم تطبیق داده و با ارائه محصولاتی کاربردی، خلاقانه و سبک و با وفاداری به تاریخ و اصالت پاریسی خود را مطرح کند.
Delsey چیزهای خاصی دارد که متمایزکننده است و آن را به یک برند جهانی تبدیل کرده است. این برند، توانسته چمدانی را که مد نظر مسافران است به آنها ارائه کرده و زندگی آنها را آسان تر نموده و در بهترین سفرها همراه آنان باشد.

چرا دلسی

انتخاب Delsey یعنی لذت بردن از مزایای یک محصول موفق فرانسوی که برای هفت دهه ادامه پیدا کرده، تخصصی که نیازهای شما را برآورده می سازد و با نیازهای شما مطابقت دارد. همچنین به معنی تحقیقات و نوآوری های بی پایان عظیمی است که روشهای جدید استفاده از چمدان را پیش بینی می کند.
انتخاب Delsey به معنی استفاده از چمدان های مقاوم، منعطف و کاربردی با بهترین کیفیت و سبک ترین وزن است که شما در محل کار و یا به هر نقطه ای از سیاره که سفر می کنید همراهی می کند.
انتخاب Delsey به معنی ایجاد و نوسازی یک رابطه سراسر اعتماد است.
ما به آرامی ، بخشی از زندگی درونی شما شده ایم. گاهی از نسلی به نسلی دیگر…
چمدان های با روی سخت دلسی
چمدان هایی که پدرومادرهای شما برای تعطیلات تابستان کنار می گذاشتند، کیف و چمدان هایی که شما خریداری می کنید تا به تنهایی و با آن به کشف دنیای بیرون خود بپردازید و یا اولین ساکی که برای کودک خود می خرید و...
چه شما با Delsey بزرگ شده باشید و چه برای اولین بار است که Delsey را خریداری میکنید، Delsey برای مدتی بسیار طولانی در آینده بخشی از خوشی های شما خواهد شد.

کیفیت

وقتی شما Delsey را انتخاب می کنید در واقع از کیفیت و مقاومت بسیار بالای جنس آن بهره برده اید که با بالاترین میزان توجه از طرف تیم های تولیدی و تکنیکی ساخته و فرآوری شده اند.
برای پاسخگویی به نیازهای شما، چمدان ها و اجزای آنها تحت کنترل های کیفی خیلی سخت قرار می گیرند تا مشکلات، نقاط ضعف و نقاط قوت آنها بررسی شوند.
آیا میتوانید تصور کنید یک چمدان با رویه سخت که پس از اینکه 26 مرتبه به زمین انداخته شده شکل خود را از دست نداده باشد؟
یا یک چمدان پراز باری که 15 تا 30 مرتبه روی سطح زبری ساییده شده باشد؟
تست های بسیار سختی که سطحشان از استاندارهای معمول بالاتر است بر روی چمدان ها انجام گرفته است.
تمام موادی که ما استفاده می کنیم تحت تست های بسیار سنگین و سختی قرار می گیرند که شامل مقاومت در مقابل فرسایش ، از بین رفتن رنگ و مقاومت در مقابل دماهای خیلی بالاست.
چمدان های Delsey اسباب راحتی مخفیانه ای را در اختیار شما قرار می دهد، که اکنون با دیدگاه جدیدی به آنها نگاه خواهید کرد.

جنس چمدان ها

مواد ساده و اصلی که در تولید چمدان هایی که منتظرشان بودید ساخته شده اند:

چمدان های سافت یا پارچه ای

پلی استر: بافتی که با خصوصیات برجسته مکانیکی خود در مقابل گرمای بالا مقام است. هر چه مقاومت این بافت بالاتر باشد، استقامت آن در بافت پارچه چمدان نیز بالاتر است.
پلی آمید: ( یا نایلون که اسم شرکتی آن دوپانت دو نمورس هست) این بافت گرانقیمت تکنیکی از پلی استر درخشش بالاتری دارد و نوع آن که ضخامت بالای 1620 را دارد در جلیقه های ضد گلوله استفاده می شوند.
چرم: بعد از دباغی کردن پوست حیوان ماده مقاوم تر و چندمنظوره تری از آن پوست به دست می آید. با جدا کردن لایه بیرونی آن میتوان ضخامت ثابت و معمولی از آن به دست آورد.
چمدان پارچه ای دلسی
چمدان با الیاف نرم دلسی

چمدان های هارد یا سخت:

ABS : این ماده مصنوعی ضد خش است که برای تزیینات استفاده می شود و به طور کلی برای اجزای سخت داخل چمدان از آن استفاده می شود.
پلی کربنات: که سبک، قابل انعطاف ومقاوم است. میتوان آن را مچاله کرد بی آنکه هیچ آسیب جدی به آن وارد شود. اگر چنانچه نشانه ای از آسیب بر روی آن باقی ماند میتوانید با سشوار کشیدن روی آن ، عیب را برطرف کنید. همچنین مقاوم بسیار خوبی برای دمای تا 120 درجه سانتی گراد می باشد.
مواد مکمل:
PVC : بسیار مقاوم، قابل انعطاف، ضد آب و بسیارراحت در تمیز کردن است و معمولا در قسمت بالایی چمدان ها از آن استفاده می شود.
پلی یورتان: مقاوم و ضد خش است و برای چرخ ها از آن استفاده می شود.
نئوپرین: ضد لیز خوردن است و حالت کشسانی دارد، و برای محافظت برای اشیا استفاده می شود و میتوان آن را به هر شکلی درآورد.
پلی پروپاپیلن: برای تولید قسمت پایینی، دسته ها و جای چرخ ها و قفل ها از آن استفاده میشود.
زاماک: یک آلیاژ بسیار مقاوم آلومینیومی است که به آن شکل داده می شود و در قفل ها، صفحات و دستگیره زیپ ها از آن استفاده می شود.
پلی آمید: در حالت جامد و خام آن، ترکیب اصلی برای تولید قفل های پلاستیکی است.

ارزش های Desley

اگر شما هم اکنون در این سایت هستید، به احتمال خیلی زیاد به این دلیل است که قصد دارید جایی بروید، کاری بکنید و یا کسی را ببینید. در Delsey، ما شرایطی را برای شما مهیا خواهیم کرد که مانع انجام اهداف شما نشود
زیپ هایی که بسته میشوند و در همان حالت می مانند تا زمانی که شما زیپ آنها را باز کنید. دسته ها و بندهایی که درست در همان جایی قرار دارند که شما به آنها نیاز دارید. جیب هایی که به شکل هنرمندانه ای در آن جایی قرار دارند که باید باشند و با خود می اندیشید که اصلا" چگونه بدون وجود آنها میتوان کاری انجام داد. یک طراحی بدون مشکل که شکل و کاربرد را با استعداد و سلیقه فرانسوی تلفیق کرده است.
هر کجا که میروید با Delsey سفر خوبی داشته باشید.

منبع : ایران دلسی