جزئیات مطلب

۲ مهر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

مروری بر تاریخچه چمدان

تاریخچه چمدان و ساخت چمدان و تجارت چمدان و the suitcase را در ایران دلسی بخوانید

مروری بر تاریخچه چمدان

تاریخچه چمدان


چمدان در اواسط قرن نوزدهم به یک همراه در سفر تبدیل شد ، و خود چمدان به تنهایی بیش از صد پوند وزن داشت . افرادی که ثروتمند بودند همیشه تعدادی از افراد را استخدام میکردند تا چمدان هایشان را حمل کنند تا روند آن ها را آسانتر کنند .چمدانهای steam ships , stagecoaches از چمدان های قدیمی بودند که بسیار وزن سنگینی داشتند که هر کسی توانایی بلند کردن و حمل آن را نداشت .
جنس چرم بیرونی چمدان مناسب سفر در کشتی های بخار طراحی شده بود تا در مقابل بخار مقاوم باشد و اغلب پایه ی آن از آهن برای تزیین استفاده می شد تا نشان دهنده قدرت افرادی که آنهارا خریداری می کردند باشد .
در سال های گذشته برخی از شرکت ها که محصولات با کیفیتی را در اختیار مردم قرار می دادند ، اسمی را برای شرکت خود تعیین می کردند همانند شرکت Louis Vuitton .
Louis Vuitton یکی از اولین افرادی بود که چمدان را طراحی کرد و از لوکس ترین چمدان هارا طراحی میکرد که در آن زمان چندین دلار بفروش می رفت و امروزه آنها را به قیمت ده ها هزار دلار بفروش می رود .

تاریخچه چمدان

ساخت چمدان

زمان حال


از اواخر قرن نوزدهم تا الان ، تغییر عمده ایی در تاریخ حمل و نقل ایجاد شد که با زمان گذشته بسیار متفاوت است چرا که امروزه نسبت به قرن های گذشته آمار سفرهای مردم افزایش یافته است و از این رو نیاز به چمدان و ساک برای حمل ونقل دارند که شرکت ایران دلسی با ارائه انواع ساک و چمدان های با کیفیت ، در این امر به شما کمک می کند تا سفری آسوده را برای شما به ارمغان بیاورد .
نسخه های اولیه ساک و چمدان از حجم کمی برخوردار بودند ولی امروزه ساک و چمدان از حجم بالایی برخوردارند و همانند چمدان های گذشته سنگین نمی باشند و می توانید آنهارا به راحتی حمل کنید .
در اواخر دهه ی 1960 ، بیشتر آمریکایی ها برای مسافرت از هواپیما استفاده میکردن البته در سطح جهانی و بین المللی اما با گذر زمان آنها از حمل چمدان های سنگین خسته شدند و این زمانی بود که چمدان های چرخدار اختراع و تولید شدند و دیگر افراد ثروتمند نیاز به استخدام کارگرهایی برای حمل آن ساک های سنگین نداشتند و خودشان به راحتی آنرا حمل می کردند .


روند تغییر از سال 2000میلادی تا زمان حاضر


از سال 2000 تغییرات زیادی در صنعت ساک و چمدان صورت گرفت که امروزه می توانید این تغییرات را به وضوح مشاهده نمایید .
چمدان ها همچنان در حال تکامل هستند که بعد از حادثه 11سپتامبر محدودیت های خاصی در شرکت های هواپیمایی در خصوص وزن چمدان و ساکها در نظر گرفته شد تا از چنان حادثه هایی جلوگیری شود .
بنابر گفته های میشل ماربینی پیتنگر (Michele Marini Pittenger) : احتمالا شایع ترین نو آوری در آینده ی بازار ، چمدان های سبک می باشد که این حرف امروزه عملی شده است و دیگر از شایع بودن خارج شده است .
این توسعه قابل توجه پس از سال 2000میلادی اجرایی شد ، زمانیکه RIMOWA اولین چمدان ساخته شده از
پلی کربنات را معرفی کرد . پلی کربنات بسیار سبک تر از آلومینیوم و بسیار بادوام تر می باشد که حمل آن بسیار آسان بود و هر کسی می توانست آنرا به راحتی حمل کند .
تجارت چمدان
تجارت چمدان
در سال 2004، سامسونیت های چرخدار سبک اختراع شدند و اولین بار در بازار ایالات متحده از آن رونمایی شد که اولین چمدان چرخدار بود که به هر جهتی می چرخید .
بعدها چمدان های جدید دیگری اختراع شدند که قابلیت های دیگری داشتند که در نوع خود خاص بودند مانند چمدان هایی با GPS ، ساک های کوچک مختص ابزار ها و غیره که در نوع خود خاص بودند و همگان را مجذوب خود کرده بودند .
بطور معمولا افرادی که قصد مسافرت 10 روزه را دارند حداقل باید چمدان در ابعاد 22*14*9 اینچ را فراهم کنند تا وسایل مورد نیاز خود را درون آن قرار دهند .
مصرف کنندگان همیشه با خرید محصول ، انتظارات بسیار بالایی دارند . اگر در هنگام خرید محصولات دقت زیادی می کنید و دوست دارید محصولی که انتظارش را دارید را خریداری کنید می توانید از محصولات با کیفیت ایران دلسی دیدن نمایید تا هر آنچه که انتظارش را دارید را خریداری کنید .
به عنوان نتیجه کلی می توانیم بگوییم که امروزه صنعت ساک و چمدان پیشرفت زیادی کرده است و با نگاهی کوچک در بازار می توانید محصول ایده آل خود را تهیه کنید و تیم ایران دلسی سعی بر براورده کردن انتظارات مشتریانش را دارد که با ارائه محصولی با کیفیت در انواع مختلف این انتظارات را برای شما عزیزان رفع کرده است .

منبع : ایران دلسی