جزئیات مطلب

۳ مهر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

نکات خرید چمدان مسافرتی

نکات انتخاب یک چمدان مسافرتی مناسب برای سفر و suitcase را در ایران دلسی بخوانید

نکات خرید چمدان مسافرتی

نحوه انتخاب صحیح چمدان برای سفر


تصور کنید که بعد از سفر در گیت فرودگاه ایستاده اید ومنتظر هستید که چمدان شما بعد از بررسی فرودگاه به بیرون بیاید و به سفر خود ادامه دهید و ناگهان بعد از اینکه چمدان خود را مشاهده نمودید متوجه این شوید که قسمتی از لباس هایی که در آن قرار داده اید به بیرون از چمدان باشد و در آن لحظه در مقابل نگاه اطرافیان بسیار خجالت زده خواهید شد .
انتخاب چمدانی مناسب می تواند شما را از این نوع تراژدی ها دور سازد و دیگر در مقابل نگاه همگان آن گونه خجالت زده نخواهید شد و اگر در هنگام خرید چمدان سایز مناسب خود را انتخاب کنید دیگر نیاز نخواهید داشت که لباس های خود را با فشار در آن فرو کنید که از چمدان خارج شود و مایه ی خجالتتان واقع شود
در هنگام خرید چمدان ، اگر می خواهید که در حمل و نقل آن راحت باشید ، می توانید چمدان های چرخدار را تهیه کنید که حمل آنها بسیار آسان است و دیگر نیازی بلند کردن آن ندارید و اگر چمدان چرخدار تهیه کنید می توانید از چمدان های با حجم بزرگ تهیه کنید که تمام وسایل خود را در آن قرار دهید .
چمدان مسافرتی
در این مقاله ما قصد داریم به چندین سوال در این مورد پاسخ دهیم . برای اطلاع بیشتر در مورد نحوه خرید چمدان آشنا سازیم.

1-چمدانی که خریداری می کنیم باید چه گزینه هایی داشته باشد؟


پاسخ : اکثراً ساک و چمدان ها ، چمدان ها و کوله پشتی ها در نوع چرخدار موجود می باشند .
اگر وسایلی که حمل می کنید کمی سنگین است و نمی توانید آنهارا به راحتی حمل کنید ، حتما لازم است که از چمدان ، ساک و یا کوله پشتی های چرخدار استفاده کنید تا به سلامتی تان آسیبی نرسد و یا اگر احساس کردید که نوع 360 درجه آن مناسب شماست ، می توانید این نوع را خریداری نمایید .
اگر زیاد به تنهایی مسافرت می روید می توانید از کوله پشتی های جادار استفاده کنید که می توانند بسیار مناسب شما باشند و تمام وسایل شما را در خود جای دهند و اگر تمایل زیادی به استفاده از کوله پشتی ها دارید و کار شما دردفاتر می باشد می توانید
از کوله پشتی هایی که دارای محفظه هایی برای نگه داشتن لپ تاپ ، پاور بانک ، تبلت و دیگر وسایل دیجیتال تعبیه شده اند را تهیه کنید که شرکت ایران دلسی کوله پشتی هایی برای این منظور تولید کرده است که دارای محافظی برای نگه داشتن انواع مختلف لپ تاپ در اینچ های مختلف ، انواع تبلت ها و دیگر وسایل دیجیتال می باشد و از جنس مرغوبی برخوردار می باشد .
اگر در مناطقی زندگی می کنید که همیشه هوا مرطوب می باشد و در اغلب اوقات با بارش باران رو در رو می شوید ، کوله پشتی های ایران دلسی می توانند برهترین گزینه برای خرید شما باشند چرا که از جنس های مرغوب در تولید آنها استفاده شده است که از ورود آب به داخل آن جلوگیری می کند .
چمدان مسافرتی
چمدان دلسی

2-آیا باید چمدان از جنس نرم خریداری کنیم یا سخت؟


پاسخ : هر یک از چمدان های نرم و سخت کاربرد های مشخص و متفاوتی دارند که برای هر شخص می تواند متفاوت باشد .
چمدان هایی که دارای جنس نرم می باشند، می توانند به راحتی در هر قسمتی که می خواهید جای دهید و این برخلاف چمدان های از جنس سخت و مقاوم می باشد که در هنگام جای دادن این نوع چمدان در قسمتی از ماشین یا خانه یا هرقسمت دیگری ، چه پر باشد و چه خالی باشد ، در ابعاد خودش جای شما را می گیرد و این یکی از نکاتی بود که باید به آن دقت کنید .
چمدان هایی که جنس آن ها نرم است،قاعدتا باید وزن کمتری داشته باشند و حمل آنها آسان می باشد ولی چمدان هایی که جنس آن ها سخت می باشد قاعدتا باید نسبت به چمدان های نرم از وزن بیشتری برخوردار باشند و فضای بیشتری را در بر گیرند و توصیه می شود در حین خرید به این موضوع هم توجه کنید .

اگر وسایل مهمی را می خواهید حمل کنید و می خواهید امنیت آنها بیشتر باشد ، توصیه می شود که از چمدان های سخت استفاده کنید تا صدمه ایی به آن نرسد .

3-سایز ساک و چمدان باید چه اندازه باشد ؟


پاسخ : به عنوان قاعده کلی برای هر نفر چمدان در ابعاد 20 تا 24 اینچ مناسب است که می تواند تمام وسایل شخصی خود را در آن جای دهد و برای خانوار می توان این ابعاد را به 30اینچ برای یک خانواده 3 نفره در نظر گرفت .
اگر شما با هواپیما سفر می کنید و می خواهید که ساک یا چمدان تان را در بالای سرتان قرار دهید می توانید از چمدان های 22اینچ برای راحتی کارتان استفاده کنید .
چمدان دلسی
چمدان مسافرتی
خرید سایز چمدان باید مطابق خواسته ها و وسایلی که حمل می کنید تعیین شود و این به کاربرد شما بستگی دارد .

4-نکته ایی برای خرید ساک و چمدان :


شما می توانید در حین خرید ساک و چمدان از رنگ های مختلف که با لباس های شما مطابقت دارند خریداری نمایید .

منبع : ایران دلسی