جزئیات مطلب

۷ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

خصوصیات کوله پشتی مناسب برای سلامتی یک نوجوان | کیف مدرسه دلسی

کوله مناسب نوجوان از مهم ترین کوله هایی است که باید با دقت انتخاب شود زیرا نوجوانان برای رفتن به مدرسه به صورت هر روزه از کوله استفاده می‌ کنند.قصد داریم در این مقاله ابتدا از ویژگی های مهم این نوع کوله پشتی ها که شاید نمی دانستید صحبت کنیم و در ادامه به معرفی سه مدل کوله پشتی که مناسب نوجوانان هستند بپردازیم پس با ما همراه شوید.

خصوصیات کوله پشتی مناسب برای سلامتی یک نوجوان | کیف مدرسه دلسی

جنس کوله پشتی باید بسیار خوب باشد تا در اثر استفاده هر روزه خراب نشود و همچنین وزن مناسب و ویژگی های استاندارد داشته باشد. در واقع کوله مناسب نوجوان باید علاوه بر زیبا بودن راحت باشد و دارای استاندارد های لازم باشد تا به کمر و ستون فقرات فرد آسیب نرساند. برای نوجوانان با توجه به جسم و جثه ای که دارند انواع مختلفی از کوله ها وجود دارد که از نظر جنس، وزن، طرح و رنگ تفاوت های آن ها مشهود است..

به طور کلی برای انتخاب کوله‌ پشتی مناسب نوجوان باید به موارد بسیار زیادی توجه شود. مثلاً وزن کوله نباید بیش از ۱۰ درصد وزن فرد باشد و سایز آن نیز باید با جثه یک نوجوان تناسب داشته باشد و کوچک تر یا بزرگ تر نباشد. زیپ کوله نباید مشکل داشته باشد و به راحتی باز و بسته شود و به صورت محکم بر روی کوله دوخته شده باشد.محفظه های کوله پشتی نیز بسیار مهم هستند که به ابعاد کوله پشتی مان بستگی دارد.

همچنین بندهای کوله باید پهن و در میان ان ابر نرم بکار رفته باشد تا به شانه ها اسیب نرسد و کوتاه و بلندی آن برای نوجوان تنظیم شود. بهتر است جنس کوله پلی استر چند لایه و قابل شستشو باشد تا در صورت کثیف شدن بتوان آن را شست. خرید کوله هایی که در آنها مقوا به کار رفته پیشنهاد نمیشود زیرا با یکبار شستشو بافت و شکل ان از بین خواهد رفت.. البته کوله مناسب نوجوان فقط مختص مدرسه نیست و کوله های مهمانی و مجالس برای نوجوانان وجود دارد که البته این کوله‌ پشتی ها هم باید ساختار استانداردی داشته باشند. در آخر باید اشاره کنیم که طراحی کوله باید طوری انتخاب شود که مطابق با سلیقه نوجوانان باشد و برای او جذاب باشد. در ادامه به معرفی سه نوع کوله پشتی دلسی که کاملاً مناسب نوجوانان هستند خواهیم پرداخت.

کوله پشتی دلسی مدل Clair

یکی از کوله پشتی هایی که برای نوجوانان مناسب است و استاندارد های جهانی را داراست کوله پشتی دلسی مدل Clair است که از ویژگی های بارز آن می توان به داشتن سه سال گارانتی اینتر نشنال و دو تبله بودن و وزن متناسب آن اشاره کرد. این نوع کوله دارای جای لپ تاپ است و در رنگ‌ های مختلفی ارائه می‌ شود بسیار سبک است و می توانید آن را بر روی دسته چمدان چرخ دار تان نصب کنید. علاوه بر محافظ لپ تاپ محافظ تبلت هم دارد و جایگاهی دارد که اگر در آن کارت‌ ها و یا وسایل الکترونیکی شخصی تان را بگذارید از آن ها محافظت اطلاعاتی می‌کند. رویه آن طوری طراحی شده که کاملا ضد آب است و نفوذ آب در آن غیر ممکن است. دارای جا کلیدی و جای بطری است و جای هندزفری نیز بر روی این کوله وجود دارد. در آخر باید به جنس این کوله پشتی که پلی‌ آستر سیصد دنیرز است و کیفیت بالایی دارد. اشاره کنیم.

کوله پشتی دلسی مدل Clair

کوله پشتی دلسی مدل amozant

کوله پشتی دلسی مدل amozant

این کوله پشتی که بسیار برای نوجوانان مناسب است در رنگ های طوسی و آبی کمرنگ و پررنگ وجود دارد و یک تبله است.کوله پشتی دلسی مدل amozant یک لپ تاپ ۱۴ اینچی را در درون خود جای می دهد و ۳ سال گارانتی پس از فروش اینترنشنال دارد که این بسیار حائز اهمیت است. این کوله نیز مانند دیگر کوله های برند دلسی بسیار سبک است و بر روی دسته چمدان نیز نصب می شود و دارای محافظ لپ تاپ و تبلت است. همچنین با داشتن این کوله کارتها و گوشی شما در برابر حک شدن محافظت میشود.

کوله پشتی دلسی مدل Maubert

زمان گارانتی کوله پشتی دلسی مدل Maubert نیز سه سال است . محفظه ای که برای لپ تاپ در نظر گرفته شده تقریبا بزرگ و تا 16 اینچ میباشد. رنگ‌ هایی که این کوله پشتی در آن ارائه می‌ شود قرمز، آبی و قهوه‌ای است. یکی دیگر از ویژگی های این کوله وزن بسیار سبک آن است که میتوانید با این قابلیت وسایل بیشتری را با خود حمل نمایید و همچنین برای نوجوانان به کتف و ستون فقرات فشار وارد نمی اورد. پیروی از استانداردهای جهانی در طراحی این کوله نیز از دیگر مزایای ان محسوب میشود.

 کوله پشتی دلسی مدل Maubert  1

و در صورت تمایل می توانید برای خرید اینترنتی کوله پشتی اینجا کلیک کنید.

منبع : ایران دلسی