جزئیات مطلب

۴ مهر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

نکات خرید کوله پشتی ورزشی و گردشگری

راهنمای خرید اینترنتی کوله پشتی و ساک و کوهنوردی و کمپینگ و استخر و پیک نیک و قهوه خوری و Tourist backpack و Sports backpack و Sports Sack را در ایران دلسی بخوانید

نکات خرید کوله پشتی ورزشی و گردشگری

راهنمای خرید کوله پشتی و ساک مسافرتی و گردشگری


زمانیکه نام کوله پشتی را می شنوید چه تصوری نسبت به آن بدست می آورید ؟معمولا کوله پشتی را به چه قصدی می خرید ؟آیا می خواهید بور روزمره از آنها استفاده نمایید؟
هر کدام از انواع کوله پشتی ها کاربرد های خودشان را دارند و نسبت به کاربردی که داریم آنها را تهیه می کنیم ، اساسی ترین این نوع کیف در طبیعت و در هنگام ورزش کردن می باشد .
البته شاید هم فلسفه ی ساخت این کیف ها به دلیل همین فعالیت ها بوده است .
در این مقاله قصد داریم تا 6 نوع کوله پشتی را به شما معرفی کنیم که بنابر سبک زندگی روزمره شما می تواند کاربرد داشته باشد و هیچ نگرانی وجود ندارد که می توانید آنها را در سفر ، ورزش ، پیک نیک ، باشگاه و دیگر اماکن استفاده کنید و در طی این مقاله می توانید کوله پشتی خود را پیدا کنید و در خرید خود به بهترین نحو تصمیم گیری کنید .

کوله پشتی کوهنوردی

کوله پشتی کوهنوردی دلسی

ممکن است که تاکنون در هنگام تفریح و کوهنوردی از کوله پشتی های عادی استفاده می کردید ولی این کار اشتباهی می باشد که ممکن است انجام داده باشید چرا که این کار می تواند باعث صدمه رساندن به ستون فقراتتان شود و اگر از هر کوله پشتی مخصوص هر کاری استفاده کنید ، صدمه ایی به شما وارد نخواهد شد و سالم خواهید ماند .

کوله پشتی کوهنوردی


جای ابزارهای مختلف ضروری در آن ها تعبیه شده است ، اعم از جایگاه بطری آب ، جایگاه مخصوص باتون های کوهنوردی و پیاده روی و جایگاه مخصوص موبایل .
اگر زیاد کوهنوردی می کنید و برنامه های کوهنوردی زیادی در طی سال دارید ، این نوع کوله پشتی ها می توانند بهترین گزینه مورد نظر شما باشند و از بروز صدمه های جدی در ستون فقراتتان جلوگیری می کنند

کوله پشتی های مخصوص کمپینگ


این نوع کوله پشتی ها برای شرایط سخت کمپینگ طراحی شده اند . البته ممکن است که این نوع کوله پشتی برای کوهنوردی و مسافرتی نیز کاربرد داشته باشد و هیچ صدمه ایی هم به ستون فقرات شما وارد نخواهند کرد اما در هر حال این نوع کوله پشتی در هر شرایط غیرعادی مقاومت زیادی دارند و ویژگی اصلی این نوع کوله پشتی تنها مختص کمپینگ می باشد .
کوله پشتی
کوله پشتی دلسی
این نوع کوله پشتی ها ضد آب هستند و در طی یک طراحی ارگونومیک ، حمل آن برای افراد که شرایط خاص دارند ف آسان است (البته با مشورت پزشک) .

کوله پشتی های عادی


این نوع کوله ها را در چند منظور می توانید استفاده کنید . هر چند که ممکن است طیف مواد بکار رفته در آن ها متفاوت باشد ، اما می توانید از آنها در اماکن های مختلف استفاده کنید و هیچ مشکلی هم برای شما ایجاد نخواهند کرد .

کوله پشتی ،ساک استخر و باشگاه


این نوع کوله ها و ساک ها نسبت به سایر دیگر کوله پشتی ها و ساک ها از جای کمتری برخوردارند و بیشتر همانند یک کیسه هستند تا یک کوله یا کیف . دلیل آن هم واضح است که برای راحتی هر چه بیشتر شما می باشد
. در داخل این نوع کوله پشتی ها و ساک ها شما وسایلی مانند حوله ، کفش ورزشی ، دمپایی و گرمکن برای رفتن به استخر استفاده می کنید که نیاز به تفکیک نیست و برای این منظور دیگر در این نوع کوله پشتی ها زیپ برای وسیله دیگر تعبیه نمی کنند .
اگر شما ورزشکار هستید یا زیاد به استخر می روید این نوع کوله ها یا ساک ها برای شما مناسب است و دیگر نیازی نیست که از کوله پشتی های مخصوص دانشگاه استفاده کنید و با خرید این نوع کوله پشتی راحت می شوید و دیگر دغدغه ی جای زیاد برای کوله پشتی تان را نخواهید داشت و اگر دیرتان شده باشد بدون معطلی وسایلتان را در داخل ساک بریزید و فورا به تمرینتان برسید .

کوله پشتی پیک نیک

کوله پشتی پیک نیک دلسی


کوله پشتی پیک نیک


اگر اهل گشت و گذار در پارک ها هستید حتما به کوله ایی مخصوص برای گشت و گذار نیاز دارید که می تواند بسیار کار آمد باشد و در این امر به شما کمک زیادی کند . این نوع کوله پشتی ها در اندازه های یکنفره ، دو نفره ، چهارنفره و بیشتر موجود هستند که می توانید از آنها استفاده کنید . در این نوع کوله پشتی ها می توانید کارد و چنگال ، بشقاب ،فلفل پاش ، لیوان ، دستمال پارچه ایی ، تخته چوبی ، نمکدان و حتی پتوی مسافرتی را داخل آن جای دهید .

کوله پشتی های مخصوص قهوه خوری


اگر فکر می کنید این نوع کوله پشتی ها کاربردی ندارند ، سخت در اشتباه هستید . این نوع کوله پشتی ها می توانند بهترین گزینه برای افرادی که زیاد با همسرشان به گشت و گذار می روند باشد و دیگر نیازی نیست که آنها از کوله پشتی های مخصوص دانشجویان و دیگر انواع آن استفاده کنند و این مورد هم لازم به ذکر است که بگوییم این کوله بهترین گزینه ممکن برای پیک نیک می باشد و میتوانید تمام وسایل خود را داخل آن جای دهید .

منبع : ایران دلسی