شرايط و قوانين استفاده از سرويس ها و خدمات سایت ایران دلسی

کاربر گرامی لطفا موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامه های کاربردی به دقت ملاحظه فرماييد.

ورود کاربران به وب سايت ایران دلسی هنگام استفاده از پروفايل شخصی،ويدئوهای تصويری و ساير خدمات ارائه شده توسط ایران دلسی به معنای آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويس ها و خدمات ایران دلسی است.

توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معنی پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين سایت ایران دلسی از سوی کاربر است

قوانين عمومی

توجه داشته باشيد کليه اصول و رويه های سایت ایران دلسی منطبق با قوانين جمهوری اسلامی ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانين مندرج، رويه ها و سرويس های ایران دلسی تغييراتی در آينده ايجاد شود،در همين صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می کنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معنی پذيرش هرگونه تغيير است.

تعريف مشتری يا کاربر

مشتری يا کاربر به شخصی گفته می شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات ایران دلسی اقدام نمايد.

عضويت کاربر

کاربر برای عضويت در سايت ایران دلسی و خريد از آن، بايد در هنگام خريد يا در حالت عادی، به قسمت ثبت نام مراجعه کنند.

در اين مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، آدرس ايميل، شماره موبايل و کلمه عبور، لينک تاييد آدرس ايميل برای کاربر ارسال مي شود که کاربران با کليک نمودن بر روی آن مراحل عضويت را تکميل نمايند.

کاربر بايد کلمه عبور خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می تواند برای بازيابی آن و ثبت کلمه عبور جديد اقدام کند.

کاربر بايد شماره موبايل و آدرس ايميل خود را به همراه ساير اطلاعات درخواستی به طور صحيح اعلام نموده و مسئوليت ثبت اشتباه و يا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.

به دليل آنکه در برخي از موارد احراز هويت خريدار از طريق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سايت امکان پذير است، مسئوليت هرگونه مغايرت مشخصات فوق با هويت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و ایران دلسی هيچ گونه مسئوليتی نسبت به مغايرت های احتمالی ندارد.

فرايند خريد از سايت ایران دلسی توسط کاربر به اين شرح است:

الف- بازديد از کالاها و خدمات ارائه شده در سايت

ب - انتخاب کالا و خدمات مورد نظر از طريق افزودن به سبد خريد

ج - پرداخت مبلغ سبد خريد از طريق شيوه های پرداخت

ارتباطات الکترونيکی

هنگامی که شما از سرويس ها و خدمات ایران دلسی استفاده می کنيد، سفارش اينترنتی خود را ثبت يا خريد می کنيد و يا به ایران دلسی ايميل می زنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکی انجام می شود و در صورتی که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويه ها باشد، شما موافقت می کنيد که ایران دلسی به صورت الکترونيکی (از طريق پست الکترونيکی، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويس های الکترونيکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

سياست های رعايت حريم شخصی

ایران دلسی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سايت استفاده می کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می کند.

ایران دلسی متعهد می شود در حد توان از حريم شخصی شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژی مورد نياز برای هرچه مطمئن تر و امن تر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد.

در واقع با استفاده از سايت ایران دلسی، شما رضايت خود را از اين سياست نشان می دهيد.

همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات ایران دلسی، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهای تصويری، موارد قابل دانلود و کپی، داده ها و کليه محتوای توليد شده توسط ایران دلسی جزئی از اموال آن محسوب می شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ایران دلسی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی،حق پيگرد قانونی را براي ایران دلسی محفوظ می دارد. علاوه بر اين، اسکريپت ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط ایران دلسی و علائم تجاری ثبت شده نيز در انحصار ایران دلسی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پيگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهره برداری و استفاده از ليست محصولات، مشخصات فنی، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب سايت ایران دلسی و يا هر يک از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، يا روش های مشابه مانند جمع آوری داده ها و ابزارهای استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت برای ایران دلسی محفوظ است. در صورت استفاده از هر يک از خدمات ایران دلسی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئوليت فعاليت هايی که تحت حساب کاربری و يا رمز ورود انجام می پذيرد به عهده کاربران است. ایران دلسی محصولاتی مناسب استفاده افراد زير 18 سال به فروش می رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان تر هستند می بايد با اطلاع والدين و يا قيم قانونی، به خريد و پرداخت اقدام کنند.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطيلات عمومی در ايران است و کليه سفارش های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولين روز پس از تعطيلات پردازش می شوند.

ایران دلسی به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارش گذاری می دهد.

تحويل رايگان فقط شامل سفارش هايي با ارزش بيش از یک میلیون تومان می باشد.

ایران دلسي همواره در ارسال و تحويل کليه سفارش های ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را می نمايد. با وجود اين، در صورتی که موجودی محصولی در دلسي به پايان برسد،حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش برای ایران دلسی محفوظ است و يا مشتری می تواند به جای کالای به اتمام رسيده، محصول ديگری را جايگزين کند

همچنين در صورت بروز مشکل در پردازش نهايی سبد خريد مانند اتمام موجودی کالا يا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طي 24 الي 48 ساعت کاری به حساب مشتري واريز خواهد شد.

ایران دلسی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گيری جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارش های ثبت شده قبل از توقف سفارش گيری، پردازش و ارسال می شود.

حق قطع فروش کليه و يا بخشی از محصولات به هر دليلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، براي دلسی محفوظ است.

کاربران بايد هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود. مشتريان می توانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگری را برای تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايی همراه داشته باشد.

سرويس مهلت 7 روز بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضايت مندی مشتريان همواره از اولويت های ایران دلسی بوده و در اين راستا می کوشد تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد .

با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد با مسايلی روبرو شوند که در چنين مواردی خدماتی در چهار چوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

1-اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

در صورتی که مشتریان که فقط از طریق سایت ایران دلسی خرید اینترنتی داشته باشند و به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند تا هفت روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را مسترد نمایند.تنها شرط لازم آن است که کالای خریداری شده استفاده نشده باشد و به حالت اولیه از نظر بسته بندی برگردانده شده باشد وحتما فاکتور به همراه کالا بازگردانده شود.

دراین موارد هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.همینطور درصورتی که مشتری درخواست تعویض کالا را داشته باشد،هزینه عودت و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.در این شرط وجه کالا حداکثر ظرف 48 ساعت کاری پس از دریافت کالا توسط ایران دلسی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در ضمن خواهشمند است قبل از ارسال کالا با واحد خدمات فروش ایران دلسی هماهنگ شود.

تلفن خدمات فروش 02188572210

2-اگر کالای خریداری شده ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

لازم به توجه است که ایراد های اعلام شده توسط مشتری با کارشناس خدمات پس از فروش ایران دلسی کنترل و بررسی می شود و در صورت تایید وجود نقص فنی کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود.

در این شرط دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و فاکتور به همراه کالا ارسال گردد.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ایران دلسی دریافت نشود امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

اگر موجودی کالا آسیب دیده در ایران دلسی به اتمام برسد و ایران دلسی امکان تعویض کالای جایگزین را نداشته باشد می تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود و تمام هزینه های ارسال و عودت کالا به عهده ایران دلسی می باشد.

3-اگر در اثر حمل و نقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

ایران دلسی همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،تحویل محصول به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به این معنی اس که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایران دلسی تنها در صورت تاییدشرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری،خسارت را جبران می کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در مدت زمان 24 ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ایران دلسی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ایران دلسی ارسال شود.در این صورت تمام هزینه ارسال و عودت کالا با ایران دلسی خواهد بود.

تلفن خدمات پس از فروش 02136612271

محتوا

ایران دلسی نهايت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرويس های خود می کند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل سازنده محصولات استفاده مي کند.

لازم به ذکر است ایران دلسی تضمين نمی کند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط دلسی دارای هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است.

وب سايت ایران دلسی هيچ گونه مسئوليتی را در رابطه با حذف شدن صفحه های سايت خود و يا لينک های مرده نمی پذيرد. سرويس های سايت آن گونه که هست ارائه می شود و سايت ایران دلسی تحت هيچ شرايطی مسئوليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که می تواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.

سياست قيمت گذاری

سياست قيمت گذاری در ایران دلسی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمت های ارائه شده برای کالاها در دلسی قيمت های خرده فروشی است که غالبا توسط شرکت به صورت مصوب برای همه نمايندگی ها تعيين شده است.

با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده تنوع محصولات، ایران دلسی نمی تواند قيمت و موجودی نهايی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نمايد. در مواردی بسيار نادر و در صورت وجود نوسان هايی در بازار و يا اشتباه در قيمت گذاری، اگر سفارشی قابل تحويل نباشد، ایران دلسی موظف است در اسرع وقت اين موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نمايد. لازم به ذکر است در صورتی که کالايی پس از ثبت سفارش شامل کاهش یا افزایش قيمت شود، سفارش به روز رسانی و قيمت جديد اعمال می شود.