جزئیات مطلب

۴ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ زنانه

زمانی که می خواهید برای خود لپ تاپی خریداری کنید ،باید در نظر داشته باشید که کیف محافظ مناسبی نیز باید برای آن در نظر بگیرید زیرا نمی توان این وسیله ارزشمند و گاهاً با توجه به اطلاعاتی که درداخل آن سیو می کنید ،حیاتی را بدون هیچ محافظی جابه جا کنید. خانم ها همواره در انتخاب و خرید وسایل وسواس زیادی بخرج می دهند و سعی می کنند جنسی را انتخاب نمایند که علاوه بر زیبائی و کیفیت، کارائی خوبی نیز داشته باشد. شرکت دلسی با در نظر گرفتن این خواسته ی بانوان کیف های لپ تاپی را ویژه بانوان طراحی و تولید کرده است که تمامی این ویژگی هایی که مدنظر خانم هاست را به همراه چندین آپشن خوب دیگر دارا می باشد.

کیف لپ تاپ زنانه

در ادامه می خواهیم به سه مورد از بهترین کیف های لپ تاپ برند دلسی که ویژه خانم ها طراحی شده است اشاره نمائیم.پس اگر قصد خرید یک کیف زیبا و با کیفیت را از یک برند مشهور دارید با ما همراه باشید.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon

شاید بتوان گفت یکی از زیباترین کیف های لپ تاپی که توسط برند دلسی طراحی و تولید شده است ، کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon می باشد.این کیف به دلیل داشتن وزنی سبک بهترین انتخاب برای بانوان می باشد.در ادامه ویژگی های خوب و کم نظیر این کیف را با هم بررسی می کنیم.

  • کیف لپ تاپ دلسی مدل Montholon در ابعاد خارجی 9.5 * 38.5 * 30 سانتی ‌متر و ویژه لپ تاپ های 15.6 اینچی طراحی شده است.
  • این کیف دارای حجم خارجی 14 لیتر و وزنی بسیار سبک می باشد.شاید باور کردنی نباشد ولی این کیف زیبا فقط 400گرم وزن دارد.
  • این محصول از جنس Polyester 600 deniers ساخته شده که می تواند در برابر سایدگی ، ضرب دیدگی و حتی رطوبت بسیار مقاوم باشد.
  • این کیف به شکلی طراحی شده است که می توانید علاوه بر لپ تاپ سایر وسایل خود را نیز به صورت تفکیک شده داخل آن قرار دهید.
  • داشتن قفل امنیتی TSAیکی دیگر از ویژگی های این محصول می باشد ، قفل TSAجدیدترین قفل امنیتی است که جود این قفل بر روی کیف، برای افرادی که با هواپیما سفر می‌کنند ضروری می باشد. این قفل طوری طراحی شده است که کلید آن در دست پلیس اینترپل است تا اگر در طول سفرتان از نظر امنیتی نیاز به چک کردن کیف شما بود ، صدمه ای به کیف وارد نشود.

شرکت دلسی برای این محصول زیبا و با کیفیت خود دو سال گارانتی بین المللی پس از فروش نیز در نظر گرفته است. شما هم اکنون می توانید با مراجعه به سایت ایران دلسی این محصول زیبا را خریداری کنید.




کیف لپ تاپ دلسی مدل Cartable Villiers

دومین کیف لپ تاپی که قصد داریم در این بخش به آن اشاره کنیم ، کیف لپ تاپ دلسی مدل Cartable Villiers می باشد.خصوصیت بارز این مدل نیز همانند مدل Montholon وزن بسیار سبک محصول است که تنها 700گرم وزن دارد ،در ادامه سایر ویژگی های این مدل از کیف های برند دلسی را با هم مرور می کنیم.

  • این محصول در ابعاد 7 * 40 * 30 سانتی ‌متر و ویژه لپ تاپ های 14 اینچی طراحی و تولید شده است.
  • حجم خارجی این محصول 8 لیتر بوده و همانگونه که در بالا نیز اشاره شد وزن این کیف 700گرم می باشد.
  • کیف لپ تاپ دلسی مدل Cartable Villiers از جنس Polyester _ Leather تولید می شود و به همین دلیل در عین سبک وزنی بسیار مقاوم و با دوام است.
  • این کیف به صورت یک تبله طراحی شده و نیز قابلیت نصب بر روی دسته چمدان های چرخ دار را دارد.
  • در این کیف علاوه بر کاور نگه دارنده لپ تاپ ، کاوری نیز جهت محافظت از تبلت شخص نیز در نظر گرفته شده است. این کاور های به صورت بندهایی هستند که در داخل کیف تعبیه شده اند و فرد می تواند با قرار دادن لپ تاپ و یا تبلت خود در پشت این بندها ،دستگاه خود را از افتادن و یا آسیب دیدن محافظت کند.

این محصول قابلیت حمل به دو شکل رودوشی و دستی را دارا می باشد و مهمتر از همه اینکه شرکت دلسی جهت تضمین کیفیت این محصول زیبا 10 سال گارانتی بین المللی برای آن در نظر گرفته است.

کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback

آخرین موردی که در این مقاله به آن اشاره می کنیم کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback می باشد. این کیف زیبا نیز برای استفاده خانم ها طراحی شده و دارای ظاهری شیک و جوان پسند می باشد در ادامه در رابطه با ویژگی های این محصول زیبا که در سایت ایران دلسی عرضه می شود می پردازیم :

  • کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback در ابعاد 14 * 37.5 * 42 سانتی ‌متر طراحی شده است
  • وزن این محصول 800گرم بوده و حجم آن نیز 18 لیتر می باشد
  • این کیف به دلیل داشتن سایزی استاندارد برای لپ تاپ های معمولی بسیار مناسب می باشد.
  • مهمترین مشخصه کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback جادار بودن آن است. این محصول زیبا طوری طراحی شده است که می توانید علاوه بر لپ تاپ و لوازم جانبی آن ، وسایل دیگر چون کتاب و خودکار و گوشی و... را نیز در آن به راحتی جا کنید. از این رو خرید این کیف را به خانم های دانشجو توصیه می کنیم.
  • مشخصه دیگر این محصول دو تبله بودن آن است و دارای کاور محافظ برای لپ تاپ نیز می باشد.
  • قابلیت حمل بر روی شانه ونیز حمل دستی و در کنار آن قابلیت نصب بر روی دسته چمدان هم از دیگر آپشن های این محصول به حساب می آید.

در تضمین کیفیت کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback همین بس که شرکت دلسی برای آن ضمانت بین المللی 10 ساله در نظر گرفته است.

اگر شما نیز قصد خرید کیفی زیبا ،جادار، سبک وزن،با کیفیت و از یک برند مشهور را دارید پیشنهاد می کنم سری به سایت ایران دلسی بزنید و علاوه بر دیدن محصولات دیگر برند دلسی ،کیف مورد نظر خود را به سادگی سفارش داده و خریداری کنید.

منبع : ایران دلسی