7 روز بازگشت کالا

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از اولویت های ایران دلسی بوده است و در این راستا می کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چهار چوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

1-اگر مشتری از خرید خود منصرف شود

در صورتی که مشتریان که فقط از طریق سایت ایران دلسی خرید اینترنتی داشته باشند و به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند تا هفت روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را مسترد نمایند.تنها شرط لازم آن است که کالای خریداری شده استفاده نشده باشد و به حالت اولیه از نظر بسته بندی برگردانده شده باشد و فاکتور به همراه کالا بازگردانده شود.

دراین موارد هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.همینطور درصورتی که مشتری درخواست تعویض کالا را داشته باشد،هزینه عودت و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.در این شرط وجه کالا حداکثر ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا توسط ایران دلسی به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در ضمن خواهشمند است قبل از ارسال کالا با واحد خدمات فروش ایران دلسی هماهنگ شود.

 

تلفن خدمات فروش 

33 80 71 66 021

 

 

2-اگر کالای خریداری شده ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد

لازم به توجه است که ایراد های اعلام شده توسط مشتری با کارشناس خدمات پس از فروش ایران دلسی کنترل و بررسی می شود و در صورت تایید وجود نقص فنی کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود.

در این شرط دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و فاکتور به همراه کالا ارسال گردد.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ایران دلسی دریافت نشود امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.

اگر موجودی کالا آسیب دیده در ایران دلسی به اتمام برسد و ایران دلسی امکان تعویض کالای جایگزین را نداشته باشد می تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود و تمام هزینه های ارسال و عودت کالا به عهده ایران دلسی می باشد.

3-اگر در اثر حمل و نقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد

ایران دلسی همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،تحویل محصول به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به این معنی اس که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایران دلسی تنها در صورت تاییدشرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری،خسارت را جبران می کند.

آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در مدت زمان 24 ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ایران دلسی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ایران دلسی ارسال شود.در این صورت تمام هزینه ارسال و عودت کالا با ایران دلسی خواهد بود.

تلفن خدمات فروش 

33 80 71 66 021