جزئیات مطلب

۴ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ سبک

یکی از مهمترین نتایج پیشرفت فناوری در قرن حاضر پیدایش لپ تاپ ها می باشد. لپ تاپ وسیله ای پرکاربرد است که امروزه افراد در هر شغلی که باشند ، جهت سهولت در انجام امورشان حتما از این وسیله کاربردی استفاده می کنند. البته باید بگوئیم در مقابل محاسن فراوانی که استفاده از لپ تاپ به دنبال دارد ،برخی ایرادات هم بر آن وارد است و یکی از این ایرادات وزن بالای این دستگاه و دیگری حساسیت بسیار بالای آن می باشد و در صورتی که درست مورد حفاظت قرار نگیرند دچار ضربه و یا خرابی می شوند. مهمترین راه حل در خصوص نگه داری درست از لپ تاپ خرید یک کیف مناسب و استاندارد برای آن می باشد.

کیف لپ تاپ سبک

برخی از افراد تصور می کنند کیف لپ تاپ وسیله ای اضافی و صرفا تجملاتی است ولی در حقیقت این تصور اشتباه است زیرا لپ تاپ وسیله ای قابل حمل می باشد و ابزاری که برای جابه جایی آن مورد استفاده قرار می گیرد حتما باید استاندارد و مطمئن باشد و علاوه بر آن با توجه به وزن بالای خود لپ تاپ کیفی که انتخاب می گردد حتما باید وزنی سبک و یا حداقل متعادلی داشته باشد
در ادامه می خواهیم با معرفی چند نمونه از بهترین کیف های لپ تاپ ساخت برند دلسی که در سایت ایران دلسی عرضه می گردد ، شما را در راه انتخاب این وسیله مهم و حیاتی راهنمائی کنیم.با ما همراه باشید .

کیف لپ تاپ دلسی مدل Bellecour

از جمله فاکتور های مهمی که در انتخاب یک کیف لپ تاپ مناسب باید مد نظر قرار گیرد عبارتند از:

وزن کم، کیفیت بالا ،جنس پارچه ی کیف ، طراحی استاندارد، سایز متناسب با اندازه لپ تاپ شما ، دستی یا کوله‌پشتی بودن، در نظر گرفتن فضائی جهت نگهداری لوازم جانبی لپ تاپ و ...
کیف لپ تاپ دلسی مدل Bellecour نمونه‌ای از یک کیف لپ تاپ استاندارد است که از جمله ویژگی های منحصر به فرد این کیف عبارت است از :

کیف مدل Bellecour برای لپ تاپ های 14 اینچی تولید شده و با وزن مناسب 800 گرمی که دارد، باعث می شود شما هنگام حمل لپ تاپتان وزن اضافه بیشتری را به دوش نکشید.
حجم خارجی این کیف 18 لیتر بوده و ابعاد خارجی آن 32*43*13 سانتی‌متر است.
از دیگر ویژگی های مهم آن دو تبله بودن و داشتن کاور نگهدارنده برای لپ تاپ می باشد. علاوه بر این، جنس پارچه‌ی این کیف لپ تاپ نیزPolyester 600*900 deniers+1680 deniers می‌ باشد.
کیف لپ تاپ دلسی مدل Bellecour را می‌توان به دو صورت ، هم به صورت ساک دستی و هم به صورت کیف رودوشی بر روی شانه حمل کرد.
یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول قابلیت نصب آن بر روی دسته ‌ی چمدان و کیف‌های چرخ‌دار است که در این صورت می توانید لپ تاپ خود را به راحتی در سفرها نیز به همراه داشته باشید.
با توجه به مشخصاتی که ذکر شد می توان گفت کیف لپ تاپ مدل Bellecour شرکت دلسی یک کیف لپ تاپ کاملا استاندارد می باشد .
شرکت دلسی برای اینکه به مشتریان خود را در خرید این کیف اطمینان خاطر دهد ، محصول خود را تا 2 سال ضمانت بین‌المللی می‌کند.




کیف لپ تاپ دلسی مدل Mouvement

کیف لپ تاپ سبک وزن دیگری که می خواهیم برای شما معرفی کنیم ، کیف لپ تاپ دلسی مدل Mouvement است . این کیف با داشتن ویژگی هایی منحصر به فرد محافظ خوبی برای لپ تاپ شما به حساب می آید که در ادامه به شرح این ویژگی ها خواهیم پرداخت .
این محصول در ابعاد خارجی 14 * 44 *37 سانتی‌متر و با حجم خارجی 23 لیتر طراحی شده است و کیفی جادار برای لپ تاپ های بزرگ 17 اینچی به شمار می‌رود.
داشتن وزن سبک نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول می باشد که این ویژگی موجب حمل آسان آن می شود . جالب است بدانید با وجود ابعاد بزرگ ، این کیف تنها 700 گرم وزن دارد .
رنگ کیف لپ تاپ دلسی مدل Mouvement خاکستری بوده و یک صورت تبله طراحی شده است
این محصول از جنس Polyester 300*600 deniers تولید شده است که با این وجود خیال مشتریان از سلامت محصول در طولانی مدت آسوده خواهد بود.
شرکت دلسی این کیف زیبا و با کیفیت را به همراه 5 سال گارانتی بین المللی عرضه می کند.



کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande

یکی دیگر از کیف های شیک و مقاوم عرضه شده در سایت ایران دلسی ، کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande می باشد . این کیف زیبا با رنگ های سیاه و آبی نفتی عرضه شده و از جمله ویژگی های مهم آن می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم :
این کیف در سایز کوچک و در اندازه‌های خارجی 9*41*30 سانتی‌متر و حجم خارجی 11 لیتر طراحی شده است و مناسب حمل لپ تاپ های 15.6 اینچی می باشد .
نکته قابل توجه این کیف وزن بسیار مناسب آن است ، این کیف تنها 0.6 کیلوگرم وزن دارد و از این رو مشکلی در حمل آن خواهید داشت.
بدنه‌ی کیف دلسی مدل Esplande از جنس پلی‌استر – پلی‌امید است که سبب افزایش مقاومت کیف در برابر سایش و فرسودگی شده است.
طراحی داخلی این محصول به شکلی است که باعث می شود کل محتویات داخل آن مرتب باشند. زیرا برای هر وسیله ای ، چه لپ تاپ و چه وسایل جانبی آن و لوازم التحریر و ... جای مخصوص در نظر گرفته شده است.
امکان نصب روی دسته‌ی چمدان‌های چرخ‌دار باعث شده این محصول در سفر ها نیز پاسخگوی نیاز های شما باشد.
این کیف نیز همانند موارد قبل دارای دو بند رودوشی و دستی می باشد که حمل آن در مسافت های طولانی را تسهیل می کند.
کیف لپ تاپ دلسی مدل Esplande با گارانتی دو ساله بین المللی عرضه می گردد.
نکته آخر اینکه اگر هنگام خرید کیف لپ تاپ تنها به قیمت و یا ظاهر زیبای کیف توجه کنید ،ممکن است کیفی خریداری کنید که موجب آسیب رسیدن به لپ تاپ شما شود و ضرری که در این راه متقبل می شوید بسیار زیاد تر از قیمت خرید یک کیف مناسب و با برند معتبر خواهد بود.پس هنگام خرید قبل از قیمت کیف به کیفیت و کارائی آن توجه کنید.شما می توانید جهت بازدید از انواع دیگر کیف های لپ تاپ دلسی و نیز خرید آن ها با سایت ایران دلسی مراجعه فرمائید.

منبع : ایران دلسی