جزئیات مطلب

۵ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

خاص ترین مدل های کیف لپ تاپ مردانه دلسی را بشناسید!

لپ تاپ ها وسیله ای بسیار کاربردی و در عین حال بسیار حساس می باشد.بنابراین هنگام جابجائی آن باید از کیف محافظ مطمئنی استفاده نمائیم تا خدای نکرده آسیبی به لپ تاپ و یا وسایل جانبی آن وارد نشود. درهنگام خرید هر وسیله ای اولین گام مشخص کردن انتظارات خریدار از وسیله مورد نیازش است و خرید کیف برای لپ تاپ هم از این قاعده مستثناء نیست ، زمانی که قصد خرید کیف برای لپ تاپ خود را دارید ابتدا باید مشخص کنید که کیف مد نظر شما چه ویژگی هایی باید داشته باشد.مثلا رودوشی باشد یا کوله پشتی وزن آن چقدر باشد؟ چه رنگی باشد؟جنس و برند آن کیف و همچنین سایز و جنس آن نیز مد نظر قرار می گیرد ولی در کنار این مشخصات یکی دیگر از ویژگی های مهمی که هنگام خرید کیف لپ تاپ باید در نظر گرفت جنسیت استفاده کننده کیف است.زیرا اگر این مساله را رعایت نکنید حتی اگر کیفتان را از بهترین برندهای جهانی هم که خریده باشید باز هم زمانی که آن را در دست می گیرید چندان خوش آیند به نظر نخواهد آمد.

خاص ترین مدل های کیف لپ تاپ مردانه دلسی را بشناسید!

در این مقاله قصد داریم شما را با چند مورد از کیف های مردانه خاص برند دلسی آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

کیف لپ تاپ دلسی مدل LA Defense

یکی از کیف های مردانه ای که توسط برند دلسی طراحی و عرضه شده است کیف لپ تاپ دلسی مدل LA Defense می باشد که راحتی و مقاومت زیاد ،از جمله ویژگی های بازر این کیف محسوب می گردد.در ادامه به بررسی ویژگی های این محصول زیبا می پردازیم.

  • این کیف برای لپتاپ‌های 14 اینچی طراحی شده که ابعاد خارجی آن 6*19*23 سانتی‌متر می باشد.کیف لپ تاپ دلسی مدل LA Defense
  • وزن این کیف لپتاپ 1.4 کیلوگرم، حجم خارجی این محصول 25 لیتر است.
  • یکی از بهترین ویژگی های این کیف طراحی هنرمندانه قسمت داخلی آن می باشد. زیرا داخل کیف به نحوی طراحی شده است که در آن علاوه بر لپ تاپ و لوازم جانبی اش ، برای سایر وسایلی که جهت انجام امور روزمره به آنها نیاز دارید، از جمله دفترچه یاد داشت ،خودکار ،مداد و.... نیز جاهای مشخصی تعبیه شده است و شما می توانید این وسایل را هم به شکلی کاملاً مرتب و شیک داخل کیفتان جا کنید.
  • شکل ظاهری کیف لپ‌تاپ دلسی مدل LA Defense مشابه کیف های اداری یا کیف دستی قابل حمل می باشد. اگر شما علاقه مند باشید که کیف خود را بر روی دوش خود حمل نمائید و همچنین بتوانید در مواقع لزوم آن را در دست خود بگیرید نگران نباشید زیرا شرکت دلسی این کیف را طوری طراحی کرده است که می توانید هم به صورت دستی و هم به شکل رودوشی حمل نمائید.
  • جهت افزایش ضریب امنیتی کیف ،شرکت دلسی برای کیف لپتاپ مدل LA Defense قفل های کوچک کلیدی نیز تعبیه کرده است و در نتیجه شما می‌توانید با استفاده از کلید کوچکی که همراه کیف است، آن را قفل کنید و به این صورت امنیت وسایلی که داخل کیف گذاشته اید را افزایش دهید.
  • جنس این کیف از پارچه‌ی Polyester ساخته شده است که باعث می شود کیف شما کیفیت بالائی داشته باشد و در برابر فشار، حرارت و یا رطوبت زود از بین نرود.

شرکت دلسی جهت افزایش ظریب اطمینان شما خریداران ، این محصول خود را تا 5 سال پس از تاریخ خرید به صورت بین‌المللی ضمانت می‌کند.

کیف لپ تاپ دلسی مدل MONTMARTRE PRO

دیگر کیفی که می خواهیم در اینجا بدان اشاره کنیم کیف لپ تاپ دلسی مدل MONTMARTRE PRO می باشد ،این کیف ظاهری کاملا رسمی و شیک دارد و انتخاب خوبی برای آقایان خوش سلیقه می باشد. در ادامه مشخصات بارز این کیف را بررسی می کنیم.کیف لپ تاپ دلسی مدل Montmartre Pro

  • از جمله مواردی که در رابطه با این کیف می توان به آنها اشاره کرد طراحی داخلی شیک و زیبای آن است. این مدل نیز مانند کیف مدل LA Defense به گونه ای طراحی شده است که علاوه بر خود لپ تاپ ،تمامی وسایل جانبی لپ تاپ و سایر وسایلی که فرد در روز به آن ها نیاز پیدا می کند به راحتی در این کیف جا می شود.
  • ابعاد این محصول 13 *41.5 *34 سانتی ‌متر بوده و برای لپ تاپ های 14 اینچی طراحی شده است.
  • حجم خارجی این کیف 18 لیتر بوده و وزن آن برابر 1.2 کیلوگرم می باشد.
  • کیف لپ تاپ دلسی مدل MONTMARTRE PRO به صورت دو تبله طراحی شده است و قابلیت اتصال به دسته چمدان چرخدار را نیز دارا می باشد.
  • داشتن قفل ایمنی به همراه یک کلید کوچک نیز از دیگر ویژگی های این محصول به حساب می آید.

شرکت دلسی به دلیل اطمینانی که به کیفیت این محصول خود دارد ،10 سال گارانتی بین المللی برای آن در نظر گرفته و شما می توانید جهت سفارش خرید این محصول هم اکنون وارد سایت ایران دلسی شوید.



کیف لپ تاپ دلسی مدل LAUMIERE

و اما یکی دیگر از بهترین کیف های لپ تاپ مردانه ای که توسط شرکت دلسی عرضه می شود کیف لپ تاپ

دلسی مدل LAUMIERE است که کیفی بسیار با کیفیت و مقاوم و در عین حال زیبا و راحت است.از جمله ویژگی هایی که این کیف را از سایر محصولات مشابه برند های دیگر متمایز می کند عبارت است از:

کیف-لپ-تاپ-دلسی-مدل-laumiere-کد-00219316000-از-نمای-پشت


  • وزن بسیار سبک این محصول به طوری که این کیف تنها 900 گرم وزن دارد.
  • این محصول از جنس 300 x 600 DENIER POLYESTER می باشد و به همین دلیل بسیار مقاوم بوده و در مقابل سایدگی و ضربه خراب نمی شود.
  • کیف لپ تاپ دلسی مدل LAUMIERE به صورتی طراحی شده است که دارای دو بخش جداگانه برای لپ تاپ و تبلت می باشد و شما می توانید علاوه بر لپ تاپ به سادگی تبلت خود را نیز با آن حمل کنید
  • این محصول با داشتن قفل ترکیبی TSA باعث می شود که امنیت لپ تاپ و اطلاعات شخصیتان بالاتر رود.
  • این کیف برای لپ تاپ های 15 اینچی و به شکل دو تبله طراحی شده است

شرکت دلسی برای کیف لپ تاپ دلسی مدل LAUMIERE 5 سال ضمانت پس از فروش در نظر گرفته است.

در نهایت شما می توانید برای دیدن مدل های بیشتری از کیف های لپ تاپ مردانه و نیز خرید آن از سایت ایران دلسی که نمایندگی برند مشهور دلسی در ایران می باشد اینجا کلیک کنید.

 

منبع : ایران دلسی