جزئیات مطلب

۲۷ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

بهار 99

فروشگاه اینترنتی ایران دلسی که در روزهای اخیر حمایت همه جانبه خود را از مردم عزیز کشور اعلام کرده و در یکی از آخرین اقدامات خود با همکاری مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت، تسهیلات ارزنده ای را برای مصرف کننده ها جهت خرید محصولات خود در فضای آنلاین در نظر گرفت تا این عزیزان بتوانند از طریق خرید محصولات خود بصورت آنلاین تا حدی فشار مشکلات به وجود آمده را برای سهولت در خرید و دریافت کالا را کم کند.

بهار 99

همه ساله در آستانه آغاز سال نو، نمایشگاه‏های بهاره به صورت عرضه مستقیم کالا در شهرهای مختلف کشور و در چند نقطه از تهران برگزار می‏شد. اما امسال با شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت موارد بهداشتی، برگزاری این جشنواره شکل دیگری به خود گرفته است. در حقیقت، با اجرای طرح "همدلی مردم با اصناف" همان نمایشگاه‏های بهاره اینبار به صورت اینترنتی برگزار خواهد شد.
 
در این جشنواره بهاری مجازی که در بازه زمانی 23 تا 29 اسفند برگزار می‏شود، با استفاده از ظرفیت فروشگاه‏های اینترنتی موجود (از جمله بازارگاه‏ها ) این امکان برای اصنافی که دارای فروشگاه اینترنتی نیستند نیز فراهم شده تا بتوانند کالاهای خود را به شکل مستقیم یا غیر مستقیم به مصرف‏کنندگان عرضه کنند.
 
در این طرح، تمامی صنوف می‏توانند لیست کالاهای مورد ارائه خود را در وبسایت بازارگاه‏ها و فروشگاه‏های اینترنتی شرکت کننده در این طرح معرفی کنند. برخی از این بازارگاه‏ها و فروشگاه‏های اینترنتی امکان فروش مستقیم را برای این صنوف ارائه می‏کنند، به طوریکه خریداران میتوانند مستقیما با صنف ارائه کننده کالا تماس داشته و بدون واسطه کالای مورد نیاز خود را از وی خریداری کنند. در این حالت، بازارگاه یا فروشگاه اینترنتی صرفا بستر ارائه کالا و خدمت را به صنوف ارائه میکند. هم‏چنین امکان فروش غیر مستقیم نیز برای صنوف مختلف از طریق بازارگاه یا فروشگاه اینترنتی مشارکت کننده در طرح وجود دارد. در این حالت، کالای ارائه شده توسط صنف، در بستر بازارگاه یا فروشگاه اینترنتی ارائه شده و به واسطه آن به فروش خواهد رسید.
 
خریدران محترم،با هر خرید از جشنواره بهاره مجازی 99 می توانید شانس شرکت در قرعه کشی داشته باشید
برای شرکت در قرعه کشی کافیست اطلاعات خود را از منوی قرعه کشی، در فرم مرتبط وارد نمایید. هر 100 هزار تومان خرید از این جشنواره 1 امتیاز خواهد داشت.
قرعه کشی بزرگ جشنواره بهاره همدلی مردم و اصناف،روزانه و براساس امتیاز های مشخص شده در روز قبل خواهد بود.جوایز نفیسی به برندگان خوش شانس این قرعه کشی،به پاس مشارکت در این طرح اعطا خواهد شد.برای دریافت جایزه لازم است فاکتور و رسید پرداخت مربوط به خرید از جشنواره به نام فرد شرکت کننده در قرعه کشی بوده و با تایید فروشگاه کسب و کار الکترونیکی ارائه شود. بنابراین در حفظ فاکتور خرید و رسید پرداخت خود حداقل تا پایان زمان قرعه کشی کوشا باشید.لازم به ذکر است با هر فاکتور خرید تنها یکبار می توان در قرعه کشی شرکت کرد و تاریخ فاکتور و رسید پرداخت حتما باید قبل از تاریخ قرعه کشی باشد.
خریداران محترم تنها 48 ساعت پس از انجام خرید فرصت دارند تا اطلاعات خود را در فرم مرتبط در وبسایت جشنواره واردنمایند.