جزئیات مطلب

۲۵ آذر ۱۳۹۶ چاپ صفحه

بهترین سایز برای کوله پشتی

انتخاب سایز مناسب کوله پشتی و بهترین سایز برای کوله پشتی را در نمنایندگی دلسی در ایران مشاهده کنید

بهترین سایز برای کوله پشتی

بهترین سایز برای کوله پشتی چند است؟

انتخاب سایز مناسب کوله پشتی ممکن است کمی گیج کننده باشد و در انتخاب محصول مورد نظر خود با مشکل روبرو شوید . بیشتر کوله پشتی ها اغلب در میان 25 تا 85 لیتر فضا دارند که نشان می دهد سایز کوله پشتی ها از رینج زیادی برخوردار اند.
کوله پشتی های کوچک که دارای سایز 25 لیتری هستند، کوچکترین مورد محسوب می شوند و برای گذراندن کارهای روزمره بسیار مناسب است و می توانند تمام نیازهای شما را در طی روز برطرف کنند.
کوله پشتی دلسی مدل Miromesnil
کوله پشتی های در سایز 25 می توانند برای آخرهفته ها نیز استفاده بشوند و کوله پشتی های در سایز 65 لیتر و بیشتر می توانند برای کوهنوردی بسیار مناسب باشند و همچنین این سایز کوله پشتی برای سفرهای یک هفته ایی یا حتی دو هفته ایی نیز بسیار مناسب هستند و می توانند خواسته های شما را بر طرف کنند و لباس ها و مواد خوراکی و... را جای دهید .
همچنین بعد از دوهفته که از سفر برگشته اید ، باید آنرا کاملا بشویید تا همانند روز اول پاکیزه و تمیز باشد .
همچنین کوله پشتی های در سایز 35 تا 45 لیتری برای سفر بسیار مناسب هستند . اگر فکر می کنید به وسایل بیشتری در سفر نیاز دارید ، ما به شما کوله پشتی 45لیتری و در غیر اینصورت کوله پشتی 35 لیتری را پیشنهاد می کنیم و می توانند خواسته های شما را در سفر فراهم کنند.
کوله پشتی دلسی مدل Maubert

کوله پشتی دلسی مدل Maubert

بهترین سایز برای کوله پشتی

بهترین سایز کوله پشتی نسبت به کاربرد آن معلوم می شود . اکثر خطوط هوایی چمدان هایی با ابعاد 22" x 14" x 9" را اجازه می دهند (که در کل باید ابعادی برابر با 45 اینچ داشته باشند که این عدد مجموع طول ، عرض و ارتفاع چمدان می باشد).
یک کوله پشتی در ابعاد 22" x 14" x 9" می تواند حجم 2772 اینچ بر حجم را در خود جای دهد که این مقدار زیادی است و می تواند تمام خواسته های شما را برطرف سازد و برای سفرهای طولانی مدت گزینه مطلوبی به شمار می رود . همچنین کوله پشتی های بیشتر 45 لیتر قابلیت حمل ندارند و در فرودگاه ها اجازه حمل آنهارا ندارید و مگر اینکه خودرو داشته باشید و بخواهید با خودروی خود به مسافرت بروید و در این صورت هیچ محدودیتی ندارید و می توانید از هر سایزی از کوله پشتی یا چمدان استفاده کنید .
کوله پشتی دلسی مدل +Quarterback

کوله پشتی دلسی مدل +Quarterback

همانگونه که در بالا ذکر کردیم فرودگاه ها برای خود حد و حدودی در سایز و ابعاد کوله پشتی مسافرتی تعیین کرده اند و وزن آن باید حداکثر 10 کیلوگرم باشد و این مقدار وزن برای تمام سایز ها است و هیچ فرقی ندارد که کوله پشتی شما در چه ابعادی است و بطورکلی شما می توانید کوله پشتی های حداکثر با وزن 10 کیلو گرم را با خود حمل کنید.
برای کوله پشتی های مسافرتی این مقدار وزن متفاوت است و اگر شما از طریق خطوط هوایی قصد مسافرت دارید و وسایل خود را در کوله پشتی مسافرتی جای داده اید ، این نیز لازم است بدانید که حداکثر وزن برای کوله پشتی های مسافرتی 15 کیلوگرم می باشد و شما می توانید تا این مقدار از وزن وسایل خود را در کوله پشتی مسافرتی تان جای دهید .
با حمل و استفاده از کوله پشتی مسافرتی دیگر نیازی به چمدان نیست و می توانید تمام وسایل مورد نیاز خود را در آن جای دهید و حجم داخل این نوع کوله پشتی برای سفر های دو هفته ایی و یا بیشتر نیز مناسب است .
پس از تولید انبوه کوله پشتی های بزرگ از سال2009 ، که به خودی خود یک خبر شگفت انگیز برای افرادی که دائما در حال مسافرت بودند ، بود و تا قبل آن هیچ کوله پشتی ایی در آن ابعاد ساخته نشده بود .
کوله پشتی های دلسی نیز یکی از واجدالشرایط ترین کوله پشتی در حمل و نقل های فرودگاهی است و کوله پشتی های 45 لیتری مناسب ترین نوع است که دارای ابعاد 22" x 14" x 9" می باشد و برای حمل و نقل های فرودگاهی بسیار مناسب است و هیچ مشکلی با حمل آن وجود ندارد .
شما می توانید با کمی جستجو در سایت ایران دلسی با انواع کوله پشتی و کوله پشتی مسافرتی آشنا شوید و می توانید به صورت اینترنتی محصول خود را ثبت و سفارش دهید و تمام محصولات ما از 2 تا 10 سال گارانتی برخوردار هستند که این گارانتی نشان دهنده صحت و سلامت تمامی محصولات ما می باشد.