جزئیات مطلب

۳ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ مخصوص کارمندان

یکی از مشکلاتی که اغلب کارمندان با آن آشنا هستند خرید کیفی مناسب برای حمل لپ تاپ و نیز سایر لوازمی که برای کار خود نیاز دارند ، است . برای کارمندان مهمترین مواردی که مطرح است اول از همه جادار بودن کیف می باشد ، مورد دوم قابلیت حمل راحت در مسافرت ها و ماموریت های درون شهری و برون شهری است .اینکه کیف لپ تاپشان قابلیت نصب بر روی دسته چمدان ها را داشته باشد و آن ها مشکلی در حمل و نقل آن نداشته باشند ، مورد بعدی دوام کیف می باشد و در کنار این موارد توجه به زیبائی ظاهری کیف نیز نباید فراموش شود.

کیف لپ تاپ مخصوص کارمندان

اگر شما نیز دنبال خرید کیفی با این مشخصات ذکر شده می باشید پیشنهاد می کنم خواندن متن حاضر را تا پایان آن از دست ندهید زیرا می خواهیم شما را با دو نمونه از بهترین کیف های لپ تاپ برند مشهور و جهانی دلسی آشنا کنیم .هم چنین در صورتی که تمایل به خرید کیفی با کیفیت و زیبا از یک برند خوب و با اصالت را دارید حتما سری به سایت ایران دلسی ، که نمایندگی برند دلسی در ایران را بر عهده دارد بزنید تا از محصولات متنوع و زیبای این سایت دیدن کرده و محصول مورد نظر تان را به سادگی سفارش دهید.

کیف لپ تاپ دلسی مدل LAUMIERE

اولین موردی که می خواهیم خدمت شما کارمندان محترم معرفی نمائیم کیف لپ تاپ دلسی مدل LAUMIERE می باشد . این کیف با داشتن ظاهری شیک و با وقار ،همراه خوبی برای شما در جلسات کاری و رسمیتان به شمار می رود . اگر بخواهیم جهت معرفی این محصول به صورت خلاصه به مواردی از خصوصیات این کیف لپ تاپ اشاره کنیم ، می توانیم از وزن سبک و جنس با دوام آن یاد کنیم که در ادامه کلیه خصوصیات این محصول دلسی را به تفصیل بیان می کنیم .

  • این محصول ساده ولی شیک دارای وزن 900گرمی می باشد و جهت حمل و نگهداری لپ تاپ های 15.6 اینچی گزینه ی خوبی به شمار می رود.
  • داشتن قفل TSAیکی دیگر از شاخصه های این مدل می باشد . همانگونه که می دانید داشتن این قفل در سفر های بین المللی الزامی است و عملکرد این قفل بدین شکل است که کلید آن در دست پلیس اینترپل می باشد و در صورتی که در طول سفر نیاز به بازرسی امنیتی از کیف شما باشد ، مامورین می توانند به سادگی و بدون آسیب رساندن به کیف آن را مورد بازدید قرار دهند.علاوه بر آن این کیف دارای قفل ترکیبی نیز می باشد که امنیت وسایل داخل آن را افزایش می دهد .
  • قابلیت نصب بر روی دسته ی میله ای چمدان نیز از خصوصیات دیگر این کیف است که در مسافرت ها کمک زیادی به شما خواهد کرد.
  • مورد بعدی جنس بسیار خوب کیف لپ تاپ دلسی مدل LAUMIERE می باشد که از جنس 300 x 600 DENIER POLYESTER می باشد .
  • قابلیت رجستر کردن کیف نیز از جمله خصوصیاتی است که برای کامندانی که اطلاعات محرمانه زیادی را در کیف خود حمل می کنند بسیار حیاتی است . زیرا این امکان باعث می شود که در صورت مفقود شدن کیفتان به راحتی آن را رد یابی کنید.
  • داشتن زیپ سکیور تک که تکنولوژی ساخت این نوع زیپ ها ثبت رسیده برند دلسی می باشد و کاربرد آن بدین شکل است که برای امنیت کار زیپ های لپ تاپ به شکل دو زیپه کار شده و امکانی فراهم شده است که از طریق زیپ کسی نمی تواند به کیف شما دستبرد بزند و البته باید اشاره کرد که این زیپ ها 41 برابر قوی تر از زیپ های معمولی که در سایر کیف ها مورد استفاده قرار می گیرند ، می باشند.

برند دلسی برای اطمینان خاطر مشتریان خود از خرید این محصول ، ضمانت نامه ای 5 ساله به این مدل اختصاص داده که این ضمانت نامه بین المللی می باشد.

کیف لپ تاپ دلسی مدل Haussma

می رسیم به مورد دوم ، کیف لپ تاپ دلسی مدل Haussma نیز همانند مورد قبلی ویژه ی کارمندان طراحی شده است ، این بدان معنی است که در طراحی این کیف کلیه نیاز های و انتظاراتی که یک کارمند از کیف همراه خود دارد را در نظر گرفته شده است .

از جمله ویژگی های خوب مدل Haussma طراحی خوب ظاهر کیف است ، زیرا ظاهر کیف به شکلی طراحی شده که هم آقایان و هم بانوان می توانند از آن استفاده کنند.

همان طور که گفتیم در این بخش به بررسی خصوصیات این محصول می پردازیم و از جمله آپشن هائی که در این خصوص می توان به آنها اشاره کرد موارد زیر است :

  • این محصول برای لپ تاپ های 14 اینچی و در ابعاد 10 * 40 * 32 سانتی ‌متر طراحی و تولید شده است .
  • وزن این کیف 1.6 کیلوگرم بوده و حجم خارجی آن 13 لیتر می باشد .
  • استفاده از قفل ترکیبی برای حفظ لپ تاپ و به تبع اطلاعات محرمانه شخصی
  • جنس این محصول از cow milled nappa leather می باشد که به همین است که این مدل به دلیل کیفی با دوام و مقاوم تبدیل شده است.
  • در داخل کیف لپ تاپ دلسی مدل Haussma محل هایی را جهت حفاظت از لپ تاپ ونیز تبلت در نظر گرفته اند و در کنار آن برای نگهداری سایر وسایل جانبی و نیز لوازم التحریر و کتاب های شما نیز محل های مخصوصی داخل کیف تعبیه شده است .

این کیف یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین کیف های برند دلسی می باشد به طوری که دلسی جهت تضمین این کیفیت ضمانت 10 ساله بین المللی برای این محصول در نظر گرفته است .

اگر مواردی که معرفی شد مورد توجهتان قرار گرفت و یا اگر خواهان آشنائی با مدل های دیگر کیف های برند دلسی هستید همین الان به سایت ایران دلسی مراجعه فرمائید و علاوه بر آشنائی بیشتر با محصولات دلسی ، بدون هیچ محدودیتی از محصولات این برند مشهور و با اصالت خریداری کنید.

منبع : ایران دلسی