جزئیات مطلب

۴ اسفند ۱۳۹۸ چاپ صفحه

کیف لپ تاپ دلسی که آپشن های زیادی دارد!

زمانی که تصمیم به خرید یک کیف برای لپ تاپ تان می گیرید ، قطعا می دانیم که کیف ها ی لپ تاپ در مدل ، طرح ، رنگ ، ابعاد مختلف و متناسب با انواع سلیقه های مختلف در بازار وجود دارند. ولی نکته ای که باید در هنگام خرید حتما به آن توجه کنیم ،در نظر داشتن همه ویژگی های مورد نظر است ، یعنی کیف خریداری شده باید از هر لحاظی مناسب باشد در ادامه با با باشید تا جزییات بیشتری در این زمینه را بررسی کنیم

کیف لپ تاپ دلسی که آپشن های زیادی دارد!

هنگام خرید کیف ابتدا خواسته ها و آپشن های مورد نظر خود را در نظر بگیرید و بعد خصوصیات مدل های مختلف کیف را بررسی کرده و در آخر کیفی که متناسب با نیازتان باشد را خریداری کنید.
البته به خاطر داشته باشید که ملاک های ارزیابی و بررسی به دو دسته ملاک های اصلی و دوم ملاک های فرعی تقسیم می شوند که ملاک های اصلی انتخاب عبارت است از :
کاربرد کیف : اینکه ما از کیفی که خریداری می کنیم چه انتظاری داریم. مسلماً هیچکس برای نگهداری و جابه جائی لپ تاپ خود از چمدان استفاده نمی کند. پس اول کاربری کیف را مشخص کنید.
سایز کیف : سایز کیف از جمله موارد مهمی است که همواره مورد بی توجهی قرار می گیرد ،اگر سایز کیفی که خریداری می کنید با سایز لپ تاپ تان هم خوانی نداشته باشد باعث آسیب رسیدن به لپ تاپ خواهد شد.
جنس کیف : این آپشن نیز اهمیت بسیاری دارد زیرا کیفی که برای لپ تاپ در نظر می گیرید حتما باید در مقابل آب مقاوم باشد و نیز در مقابل سایدگی و ضربه نیز از خود مقاومت نشان دهد.
امنیت: امروزه داشتن قفل ایمنی جزو لاینفک کیف به حساب می آید زیرا در عصر حاضر که عصر اطلاعات نام دارد ، اطلاعات شخصی و محرمانه هر کس مهمترین دارایی وی می باشد.
وزن: اگر کیفی که خریداری می کنید وزن زیادی داشته باشد باعث می شود که هنگام حمل آن اضافه بار زیادی را به دوش بکشید که در مسافت های طولانی این امر خیلی خود را نشان می دهد.
در کنار این معیار های اصلی برخی معیار های فرعی نیز وجود دارد که از جمله آن می توان به رنگ ، طراحی و... اشاره کرد.
اگر می خواهید محصولی را خریداری کنید که کلیه این آپشن ها را یکجا در خود داشته باشد پیشنهاد ما بررسی و خرید محصول از سایت ایران دلسی می باشد. زیرا کیف های ارائه شده در این سایت همه ساخت برند مشهور دلسی بوده و خیال شما از کیفیت و کارائی محصول خریداری شده راحت می شود.
در ادامه یکی از بهترین و پر آپشن ترین کیف های برند دلسی را خدمت شما معرفی می نمائیم ، با ما همراه باشید.

کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback


می دانیم که لپ تاپ‌ها دستگاه هایی حساس و گران‌قیمتی هستند و در نتیجه صرف هزینه ای برای حفاظت و نگهداری از این وسیله بسیار معقول‌تر از صرف هزینه ها‌ی چند برابر، برای تعمیر یا تعویض این وسیله ها است. اگر می خواهید از لپ تاپی که خریده اید سالها استفاده کنید ،اولین کار تضمین امنیت فیزیکی لپ تاپ است که شما با خرید یک کیف مناسب می توانید به این اصل دست پیدا کنید. کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback با داشتن ویژگی های منحصر به فرد می تواند بهترین همراه و محافظ برای لپ تاپ شما باشد.


در ادامه به معرفی و بررسی برخی از ویژگی های مهم این محصول می پردازیم :
کیف لپ تاپ دلسی مدل +Quarterback در ابعاد 10 * 39 * 30 سانتی ‌متر طراحی و به بازار عرضه می شود.
وزن این کیف زیبا 1 کیلو گرم بود و حجم خارجی آن نیز 12 لیتر می باشد.
این محصول به صورت دو تبله و برای لپ تاپ های 15.6 اینچی طراحی شده است.
داشتن قفل TSA آویزی نیز یکی دیگر از ویژگی های خوب این محصول است. این ویژگی اهمیت خود را در سفرهای هوائی که خواهید داشت نشان می دهد.زیراکارکرد این قفل به شکلی است که کلید آن در دست پلیس اینترپل بوده و مامورین امنیتی فرودگاه ها در صورت نیاز می توانند بدون آسیب زدن به کیف شما آن را مورد بازرسی قرار دهند.
همانطور که اشاره کردیم این کیف فقط 1 کیلو وزن دارد و این سبک وزنی باعث می شود زمانی که محدودیت بار دارید بتوانید وسایل بیشتری را به همراه داشته باشید و نیز هنگام حمل آن در مسافت های طولانی کمتر خسته می شوید.
قابلیت نصب بر روی دسته چمدان و نیز قابلیت حمل کیف به صورت رو دوشی و نیز دستی از جمله موارد دیگری است که می توان به آن اشاره کرد.
در این محصول حفاظ هایی جهت نگهداری لپ تاپ و نیز محل های مشخصی جهت قرار دادن وسایل جانبی لپ تاپ سایر وسایل مورد نیاز فرد من جمله کتاب و خودکار و... تعبیه شده است. علاوه بر آن یک جاکلیدی نیز در داخل کیف در نظر گرفته شده و این مساله به شما کمک می کند که دیگر نگرانی از بابت گم کردن کلید هایتان نداشته باشید.
در کنار این ویژگی هایی که ذکر شد برند دلسی با در نظر گرفتن گارانتی 10 ساله اینترنشنال دیگر جای هیچ گونه شک و شبهه ای را در انتخاب و خرید این محصول باقی نگذاشته و شما می توانید این محصول را خریداری کرده و سالیان سال از امکانات خوب و کم نظیر آن لذت ببرید.
برای دیدن سایر مدل های کیف های لپ تاپ دلسی اینجا کلیک کنید.

 

منبع : ایران دلسی