شرايط و قوانين استفاده از سرويسها و خدمات سایت ایران دلسی
کاربر گرامی لطفا" موارد زير را جهت استفاده بهينه از خدمات و برنامههای کاربردی به دقت ملاحظه فرماييد.
ورود کاربران به وبسايت ایران دلسی هنگام استفاده از پروفايل شخصی،ويدئوهای تصويری و ساير خدمات ارائه شده توسط ایران دلسی به معنای آگاه بودن و پذيرفتن شرايط و قوانين و همچنين نحوه استفاده از سرويسها و خدمات ایران دلسی است.
توجه داشته باشيد که ثبت سفارش نيز در هر زمان به معنی پذيرفتن کامل کليه شرايط و قوانين سایت ایران دلسی از سوی کاربر است.
قوانين عمومی
توجه داشته باشيد کليه اصول و رويههای سایت ایران دلسی منطبق با قوانين جمهوری اسلامی ايران، قانون تجارت الکترونيک و قانون حمايت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نيز موظف به رعايت قوانين مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانين مندرج، رويهها و سرويسهای ایران دلسی تغييراتی در آينده ايجاد شود،در همين صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق میکنيد که استفاده مستمر شما از سايت به معنی پذيرش هرگونه تغيير است.
تعريف مشتری يا کاربر
مشتری يا کاربر به شخصی گفته میشود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت نام درج کرده است، به ثبت سفارش يا هرگونه استفاده از خدمات ایران دلسی اقدام نمايد.
عضويت کاربر
کاربر برای عضويت در سايت ایران دلسی و خريد از آن، بايد در هنگام خريد يا در حالت عادی، به قسمت ثبتنام مراجعه کنند.
در اين مرحله با وارد کردن اطلاعات لازم مانند نام و نام خانوادگی، آدرس ايميل، شماره موبايل و کلمه عبور، لينک تاييد آدرس ايميل برای کاربر ارسال ميشود که کاربران با کليک نمودن بر روی آن مراحل عضويت را تکميل نمايند.
کاربر بايد کلمه عبور خود را حفظ نموده و چنانچه آن را فراموش کند، می تواند برای بازيابی آن و ثبت کلمه عبور جديد اقدام کند.
کاربر بايد شماره موبايل و آدرس ايميل خود را به همراه ساير اطلاعات درخواستی بهطور صحيح اعلام نموده و مسئوليت ثبت اشتباه و يا خلاف واقع بر عهده شخص کاربر است.
به دليل آنکه در برخي از موارد احراز هويت خريدار از طريق نام و نام خانوادگی ارائه شده در سايت امکانپذير است، مسئوليت هرگونه مغايرت مشخصات فوق با هويت واقعی عضو بر عهده خود افراد بوده و ایران دلسی هيچگونه مسئوليتی نسبت به مغايرتهای احتمالی ندارد.
فرايند خريد از سايت ایران دلسی توسط کاربر به اين شرح است:
الف- بازديد از کالاها و خدمات ارائه شده در سايت
ب - انتخاب کالا و خدمات مورد نظر از طريق افزودن به سبد خريد
ج - پرداخت مبلغ سبد خريد از طريق شيوه های پرداخت
ارتباطات الکترونيکی
هنگامی که شما از سرويسها و خدمات ایران دلسی استفاده میکنيد، سفارش اينترنتی خود را ثبت يا خريد میکنيد و يا به ایران دلسی ايميل میزنيد، اين ارتباطات به صورت الکترونيکی انجام میشود و در صورتی که درخواست شما با رعايت کليه اصول و رويهها باشد، شما موافقت می کنيد که ایران دلسی به صورت الکترونيکی (از طريق پست الکترونيکی، سرويس پيام کوتاه و ساير سرويسهای الکترونيکی) به درخواست شما پاسخ دهد.
سياستهای رعايت حريم شخصی
ایران دلسی به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سايت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند.
ایران دلسی متعهد میشود در حد توان از حريم شخصی شما دفاع کند و در اين راستا، تکنولوژی مورد نياز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سايت را، توسعه دهد.
در واقع با استفاده از سايت ایران دلسی، شما رضايت خود را از اين سياست نشان می دهيد.
همه مطالب در دسترس از طريق هر يک از خدمات ایران دلسی، مانند متن، گرافيک، آرم، آيکون دکمه، تصاوير، ويدئوهای تصويری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کليه محتوای توليد شده توسط ایران دلسی جزئی از اموال آن محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار ایران دلسی است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی،حق پيگرد قانونی را براي ایران دلسی محفوظ میدارد. علاوه بر اين، اسکريپتها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طريق هر يک از خدمات ايجاد شده توسط ایران دلسی و علائم تجاری ثبت شده نيز در انحصار ایران دلسی است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پيگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از ليست محصولات، مشخصات فنی، قيمت و هر گونه استفاده از مشتقات وبسايت ایران دلسی و يا هر يک از خدمات و يا مطالب، دانلود يا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، يا روشهای مشابه مانند جمع آوری دادهها و ابزارهای استخراج نيستند و کليه اين حقوق به صراحت برای ایران دلسی محفوظ است. در صورت استفاده از هر يک از خدمات ایران دلسی، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئوليت فعاليتهايی که تحت حساب کاربری و يا رمز ورود انجام می پذيرد به عهده کاربران است. ایران دلسی محصولاتی مناسب استفاده افراد زير 18 سال به فروش می رساند و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوانتر هستند میبايد با اطلاع والدين و يا قيم قانونی، به خريد و پرداخت اقدام کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطيلات عمومی در ايران است و کليه سفارشهای ثبت شده در طول روزهای کاری و اولين روز پس از تعطيلات پردازش میشوند.
ایران دلسی به مشتريان خود در 7 روز هفته و 24 ساعت در روز امکان سفارشگذاری میدهد.
تحويل رايگان فقط شامل سفارش هايي با ارزش بيش از يکصد و پنجاه هزار تومان می باشد.
ایران دلسي همواره در ارسال و تحويل کليه سفارشهای ثبت شده، نهايت دقت و تلاش خود را مینمايد. با وجود اين، در صورتی که موجودی محصولی در دلسي به پايان برسد،حتی پس از اقدام مشتری به سفارشگذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و يا استرداد وجه سفارش برای ایران دلسی محفوظ است و يا مشتری میتواند به جای کالای به اتمام رسيده، محصول ديگری را جايگزين کند.
همچنين در صورت بروز مشکل در پردازش نهايی سبد خريد مانند اتمام موجودی کالا يا انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طي 24 الي 48 ساعت کاری به حساب مشتري واريز خواهد شد.
ایران دلسی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگيری جديد، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کليه سفارشهای ثبت شده قبل از توقف سفارشگيری، پردازش و ارسال میشود.
حق قطع فروش کليه و يا بخشی از محصولات به هر دليلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، براي دلسی محفوظ است.
کاربران بايد هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحيح و به طور کامل تکميل کنند. بديهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص يا نادرست، سفارش کاربر قابل پيگيری و تحويل نخواهد بود. مشتريان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص ديگری را برای تحويل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پيش پرداخت شده باشد، تحويل گيرنده سفارش هنگام دريافت کالا بايد کارت شناسايی همراه داشته باشد.
سرويس مهلت 7 روز بازگشت کالا
آسودگی خاطر و رضايت مندی مشتريان همواره از اولويت های ایران دلسی بوده و در اين راستا می کوشد تا هر سفارش در شرايط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد .
با وجود اين ممکن است مشتريان محترم پس از خريد با مسايلی روبرو شوند که در چنين مواردی خدماتی در چهار چوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.
1-اگر مشتری از خرید خود منصرف شود
در صورتی که مشتریان که فقط از طریق سایت ایران دلسی خرید اینترنتی داشته باشند و به هر دلیلی از خرید خود منصرف شوند تا هفت روز فرصت خواهند داشت تا کالای خریداری شده را مسترد نمایند.تنها شرط لازم آن است که کالای خریداری شده استفاده نشده باشد و به حالت اولیه از نظر بسته بندی برگردانده شده باشد وحتما" فاکتور به همراه کالا بازگردانده شود.
دراین موارد هزینه ارسال و عودت کالا بر عهده مشتری می باشد.همینطور درصورتی که مشتری درخواست تعویض کالا را داشته باشد،هزینه عودت و ارسال مجدد به عهده مشتری می باشد.در این شرط وجه کالا حداکثر ظرف 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا توسط ایران دلسی به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در ضمن خواهشمند است قبل از ارسال کالا با واحد خدمات فروش ایران دلسی هماهنگ شود.
تلفن خدمات فروش 02188572210
2-اگر کالای خریداری شده ایراد فیزیکی و ظاهری داشته باشد
لازم به توجه است که ایراد های اعلام شده توسط مشتری با کارشناس خدمات پس از فروش ایران دلسی کنترل و بررسی می شود و در صورت تایید وجود نقص فنی کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می شود.
در این شرط دقت فرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و فاکتور به همراه کالا ارسال گردد.در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط ایران دلسی دریافت نشود امکان سویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
اگر موجودی کالا آسیب دیده در ایران دلسی به اتمام برسد و ایران دلسی امکان تعویض کالای جایگزین را نداشته باشد می تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی شود و تمام هزینه های ارسال و عودت کالا به عهده ایران دلسی می باشد.
3-اگر در اثر حمل و نقل آسیب دیدگی ایجاد شده باشد
ایران دلسی همواره نهایت تلاش خود را می کند تا کلیه سفارشها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد.
با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد همه مرسولات،تحویل محصول به هریک از شرکت های حمل و نقل معتبر به این معنی اس که بروز هر گونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل است و ایران دلسی تنها در صورت تاییدشرکت حمل کننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری،خسارت را جبران می کند.
آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در مدت زمان 24 ساعت پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش ایران دلسی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه صورت جلسه رسمی شرکت حمل کننده و فاکتور به خدمات پس از فروش ایران دلسی ارسال شود.در این صورت تمام هزینه ارسال و عودت کالا با ایران دلسی خواهد بود.
تلفن خدمات پس از فروش 02188085076
محتوا
ایران دلسی نهايت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرويسهای خود میکند و به منظور توليد محتوا از منابع و مراجع اصيل سازنده محصولات استفاده ميکند.
لازم به ذکر است ایران دلسی تضمين نمیکند که توصيفات محصول و يا ديگر مطالب مندرج در سايت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائه شده توسط دلسی دارای هر گونه مغايرت با اطلاعات درج شده در سايت است تنها راه حل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرايط اوليه است.
وب سايت ایران دلسی هيچ گونه مسئوليتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سايت خود و يا لينکهای مرده نمیپذيرد. سرويسهای سايت آنگونه که هست ارائه میشود و سايت ایران دلسی تحت هيچ شرايطی مسووليت تاخير يا عدم کارکرد سايت را که میتواند ناشى از عوامل طبيعى، نيروى انسانی، مشکلات اينترنتى، خرابی تجهيزات کامپيوترى، مخابراتى و غيره باشد بر عهده ندارد.
سياست قيمت گذاری
سياست قيمتگذاری در ایران دلسی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قيمتهای ارائه شده برای کالاها در دلسی قيمتهای خرده فروشی است که غالبا" توسط شرکت به صورت مصوب برای همه نمايندگی ها تعيين شده است.
با نهايت احترام به کاربران و با توجه به طيف گسترده تنوع محصولات، ایران دلسی نمی تواند قيمت و موجودی نهايی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نمايد. در مواردی بسيار نادر و در صورت وجود نوسانهايی در بازار و يا اشتباه در قيمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحويل نباشد، ایران دلسی موظف است در اسرع وقت اين موضوع را به فرد سفارش دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نمايد. لازم به ذکر است در صورتی که کالايی پس از ثبت سفارش شامل کاهش یا افزایش قيمت شود، سفارش به روز رسانی و قيمت جديد اعمال میشود.